Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

zwanger en ongesteld!!!

• Joyce

Hallo

Ik heb een vraagje.

Ik heb afgelopen vrijdag een zwangerschapstest gedaan en die was positief, dus 2 streepjes. Helemaal bij. We zijn weer in verwachting. Ben begin van het jaar ook in verwachting geweest, maar helaas met 11 weken een miskraam gehad, met curritage. Maar nu heb ik bloedverlies. Heb niet de buikpijn als bij een ongesteldheid, maar wel bloedverlies, zoals een ongesteldheid. Maar niet zoveel bloedverlies.

Heeft iemand van jullie dat ook gehad?

Ik ben gewoon ontzettend bang dat het weer een miskraam word. Wie heeft dit ook gehad en kan me er wat over vertellen.

Veel liefs Joyce

• jolanda

hallo joyce hier jolanda weer

als je niet zoveel bloedverlies hebt en geen buikpijn dan kan het misschien meevallen.

ik heb vorige week een miskraam gehad en ik begon eerst flink te vloeien kreeg toen heel erg pijn in me buik en er kwamen allemaal stolsels.

ze hebben toen in het ziekenhuis een echo gemaakt en er bleek nog wat van de zwangerschap te zitten.

omdat ik nog maar 7 weken zwanger was hebben ze mij niet gecuriteerd en gewoon de natuur zijn gang laten gaan.

een vrijdagmiddag hebben ze weer een echo gemaakt en toen bleek dat ik het hele vrucht was verloren.

ik hoop dat je wat aan mijn verhaal hebt en heel erg veel sterkte.

veel liefs jolanda

• Irene mv 1 dochter

Hoi,

Het kan een beginnende miskraam zijn, bij mij begon het ook met bloedverlies (1 miskraam bij 6 weken en 1 bij 11 weken gehad).

Je bent nog heel pril in de zwangerschap dus de miskraam zal niet zo heftig zijn als bij 11 weken. Maar als het bloedverlies aanhoudt, of erger wordt met krampen is het een miskraam.

Heel veel succes…….

• Joyce

Ik heb nog altijd last van bloedverlies, maar geen last van krampen.

Bij de miskraam die ik in Maart van het jaar gehad heb, had ik wel hele heftige buikpijn en krampen (leken net weeen). En nu heb ik dat niet. Het bloedverlies is ook niet zo veel als bij een menstruatie.

Ik moet vanmiddag bij de verloskundige zijn. Ik hoop dat ik dan wat meer weet.

• jolanda

hoi joyce

ik hoop dat het meevalt voor je

heel veel sterkte

veel liefs jolanda

• Joyce

Helaas heb ik slecht nieuws gekregen bij de verloskundige.

De kans is maar 1 procent dat het vruchtje er nog zit.

Ik ben er even helemaal doorheen nu. Heb dus mijn 2e miskraam gehad dit jaar.

Het zit ons echt niet mee.

Ik durf bijna niet meer blij te zijn als ik weer zwanger zal worden.

Groetjes Joyce

• jolanda

hoi joyce

ik vind het echt heel vreselijk voor je.

ik ben zelf ook nog steeds heel verdrietig over mijn miskraam.

soms dan barst ik in 1 keer in tranen uit.

het heeft tijd nodig.

nogmaals heel veel sterkte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

veel liefs jolanda