Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Bloedverlies

• Pebbles mv 2 boys en (24 maart 2008)

Hoi,

Ik ben 4 weken en 2 dagen zwanger. Ik testte al vier dagen voor mijn NOD positief. Nu heb ik sinds gisteren wat bloedverlies.

Gisteren met afvegen helder bloed. Daarna in een maandverbandje oud bloed. Vanmorgen was er niets en nu had ik eerst op een maandverbandje wat oud bloed en net met afvegen weer helder bloed. Ik heb geen krampen (wel barstende koppijn van de zorgen)

Wat kan ik het beste doen? Afwachten? En wie heeft hier ervaring mee. Hoe lang voor het doorzet? Kan er meer dan een week overheen gaan voordat het doorzet?

Gr. Daan

• Joyce

Hoi Daan

Ik heb hetzelfde gehad van de week. Ik had vrijdag een test gedaan en die wees uit dat ik zwanger was, en sinds zondag had ik bloedverlies. Begon met helder bloed, en na een halve dag was er ook oud bloed bij. En helemaal geen last van krampen, buikpijn of wat dan ook. Ik heb tot gister bloedverlies gehad, en nu is het eigenlijk helemaal weg. Ben bij de verloskundige geweest en heeft een echo gemaakt, maar zag er slecht uit voor me. Waarschijnlijk is het bij het innestelen fout gegaan dus heb ik een miskraam gehad. Over 2 weken krijg ik nog een echo voor het voor de 100 procent te weten of het is afgekomen of niet.

Ik zou als ik jou was even de verloskundige bellen en een echo laten maken. Anders zit je net als mij zo lang in de zorgen.

Ik hoop het allerbeste voor je. En dat het bij jou goedgaat deze zwangerschap.

Veel liefs Joyce

Had je veel bloedverlies. Ik heb het alleen twee keer met afvegen gehad. Daarna een paar druppeltjes oud bloed.

Kan de vk al iets voor je doen ookal ben je pas 4 weken zwanger?

• claudia mv kyra en kyana

bij mij heeft het vier dagen geduurd voordat ik officieel de miskraam had en ook ik had geen pijn af en toe had ik wat krampen alsof ik ongi moest worden ik had geen stolsels niks ik had ook oud bloed dan weer helder bloed. ik wil je niet bang maken maar ik zou toch gewoon ff met de vk bellen misschien dat ze wel wat kunnen doen

heel veel sterkte

• Ir

Hoi lieve dames,

Ook ik heb bloed verlies gehad en…. gelukkig,nou ruim 18 weken verder groeit ons wondertje nog steeds!!!Bij mij begon het bij 6 weken en is sindsdien niet meer opgehouden.Elke 2 weken komt er een soort van “bloedneus”zoveel wat dan weer afneemt.Ik hoef eindelijk niet meer elke keer meteen terug naar t ziekenhuis.Er is weinig verklaring voor alleen een overgevoelige baarmoedermond.De eerste keren schrok ik me rot en ging vol tranen naar het ziekenhuis.Daar zijn ze zo lief en kunnen ze je meteen gerust stellen door nog binnen een uur een echo te maken.Nou goed onder controlle maar verder Top.Er is niet gezegd dat t ophoud en veel kans blijf ik tot 9 maanden “klooien”maar dat is het allemaal waard.Veel Succes, ik hoop dat sommige nou gerust kunnen gaan slapen,helaas is het niet bij iedereen zo maar het kan dus soms geen kwaad!

Veel liefs

Ik verlies sinds woensdag geen bloed meer. En sinds vrijdag heb ik gewoon weer witte afscheiding. Ik ga er maar vna uit dat het een innesteling is geweest of een geknapt adertje.

Bedankt voor jullie reacties

• Pebbles mv 2 boys

Hoi,

Vorige week nog een kloppend hartje. Vanaf zondag weer bloedverlies. Vandaag bij de echo geen kloppend hart. En vanavond het vruchtje verloren.

Gr. Daan