Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Curretage/niet vloeien?

• Inckert

Hoi lieve meiden,

bedankt voor de reacties op mijn vorige berichtje.

Gisteren gecurreteerd en het is me op zich meegevallen. Kreeg alleen van de gyn te horen dat het heel normaal is om een paar dagen tot 4-6 weken te vloeien. Maar ik vloei helemaal niet?! Heb wel wat schrijnende pijn, soort blaasontstekingsgevoel. Komt dit iemand bekend voor?

Liefs

Ingrid

• kellebel

Hoi ingrid,

Fijn dat het is meegevallen. Ik heb de eerste dagen na mijn curretage ook geen bloed verloren dit kwam pas na een paar dagen. En ook toen was het niet onwijs veel maar het hield wel een paar dagen aan en toen was het weer weg en is het niet meer teruggekomen.

groetjes kelly

• Carla mv 2

een vriendin van mij ook hetzelfde een paar dagen naar haar curretage kreeg ze pas bloedverlies net of ze weer ongi geworden was

veel sterkte

Carla

• Inckert

Yep, 't vloeien is begonnen, met de daarbij bekende krampen :( Bedankt voor de reacties, anders had ik vanochtend aan de bel gehangen bij m'n huisarts.

• Miss_79

Inckert, ik heb na mijn curettage 2 dagen gevloeid. Daarna was het al over.

Precies 1 week na de curettage had ik weer bloedverlies. Ongeveer 5 à 6 dagen.