Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Verdrietig

• Jooltje

Hallo

Ik ben nieuw hier.

Even eerst mijn verhaal.

Vier jaar geleden wouden mijn man en ik heel graag een kindje.

Al gauw was ik zwanger, wat was ik blij. Maar na 6 weken ging het fout.

Vrij snel daarna werd ik weer zwanger, ook die keer ging het na 5 weken fout.

Daarna kreeg ik nog een miskraam. Toen werden we doorverwezen naar een gynaecoloog. We kregen allerlei onderzoeken, maar er kwam niets uit. We moesten maar hopen op een wonder. Na nog 4 miskramen, steeds tussen de 5 en 7 weken, werd ik opnieuw zwanger. Toen ik na 2 maanden nog steeds niet ongesteld was geworden, was ik pas blij. Deze keer ging het goed.

Op 8 juli 2005 werd ons wondertje geboren. Ze is een heel vrolijk meisje en het gaat ontzettend goed met haar.

We willen graag nog een kindje, maar ook deze keer gaat het weer steeds mis. Inmiddels heb ik 2 miskramen gehad. (2 keer bij 5 weken).

Laatst waren we bij een verjaardag en toen zei iemand dat er nog een kindje bij moest komen. Ze vond het zielig voor Chantal. Ik had meteen een brok in mijn keel, want het was net een week geleden, dat ik een miskraam had gehad.

Wat kunnen mensen toch vervelende opmerkingen maken.

Nu ben ik heel verdrietig.. Hoe moeten we nu verder.

En kan mijn lichaam nog meer miskramen aan?

We willen het zo graag.

• DJ's mam& frummel 07/04/08

HOi Jooltje,

Helaas weet ik maar al te goed waar je doorheen moet.

Zwanger worden is geen probleem, maar een zwangerschap uitdragen is een heel ander verhaal.

OP dit moment ben ik weer zwanger 4w en 4 dagen, maar we durven niet te genieten, bang dat het voor de zo veelste x mis gaat.

Ook bij ons is een 2e wondertje zo welkom en wat ons op de been houd is dat het al 1x goed is gegaan, dus een 2e keer moet dan toch ook kunnen?

Ook wij krijgen de opmerkingen dat het tijd is voor een 2e en ze moesten eens weten.

Maar we zijn er van overtuigd dat we een 2e wondertje krijgen, wanneer is alleen de vraag.

Ik hoop dat het bij jou snel raak is en goed gaat!!!

Veel sterkte.

groetjes San

• Sella mv Senne en Nora*

Mensen kunnen idd erg vervelende opmerkingen maken. Ik kan me voortsellen dat je een brok in je keel kreeg, helemaal omdat je het zo graag wil.

Hier ook hoor, een tweede kindje is zoooo welkom. Bij de eerste duurde het ruim 2jaar voor we zwanger waren, maar we hebben een gezonde zoon. Bij de tweede waren we na 5 maanden zwanger. Helaas ben ik met 22 weken bevallen van een meisje. Ruim een uur na de geboorte is zij overleden.

Nu willen we zo graag weer gaan proberen, maar de artsen willen dat we minimaal een half jaar wachten met weer zwanger worden, dus moeten we wachten tot januari 2008, heel moeilijk !

Ook voor jouw…heel veel sterkte. En probeer jezelf te troosten met de gedachte dat je 1 mooi kindje hebt, en dat het dus wel kan !

Liefs Sella mv Senne en Nora*