Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

ongeduldig

• Inckert

Jeetje meiden, vinden jullie jezelf ook wel eens ongeduldig? Nou, ik dus wel.

Wanneer ga ik nu weer m'n menstruatie krijgen??? Afgelopen 20 èn 27 juli gecurreteerd. Ervaring?

• Irene mv 1 dochter

Bij mij duurde het 6 weken na de miskraam eer ik weer ongesteld werd.

• Antoinette

Ik zat met dezelfde vraag na mijn miskraag. Deze was vorig jaar december en ik werd pas in maart een beetje ongesteld. De afgelopen 2 maanden kan ik pas weer van een ongesteldheid spreken. Maar ik hou t ook vol, wil nog steeds zwanger worden. Hoop voor je dat het snel zover is. Succes

• Sella mv Senne en Nora*

Ik ben afgelopen 11 juli bevallen van mijn engeltje, en daarna ook gecuretteerd. Na 4 weken stopte het vloeien. Het kan soms tussen de 6 tot 8 weken duren voordat je weer een menstruatie krijgt. Maar dat houdt niet in dat je niet vruchtbaar bent !

Ook terwijl je nog niet gemenstrueerd heb na een, in jullie geval, miskraam en curettage kun je zwanger raken.

Waarom wacht je op een menstruatie ?

• Touche

Hoi,

Had een miskraam & currettage op 10 jan en werd op 8 feb weer ongesteld.

Heb eens ergens gelezen dat de eerste menstruatie na een miskraam gemiddeld na zo'n 6 weken is.

Groetjes!

• kellebel

Hoihoi,

Ik ben ook erg ongeduldig heb de eerste menstruatie netjes afgewacht, ben 7 mei gecureteerd en nu eind augustus ben ik nog steeds niet opnieuw zwanger, Mijn cyclus is zo onregelmatig als het maar kan. Dit is nu mijn 3e menstruatie en er hebben 2 keer bijna ongeveer 40 dagen tussen gezeten en nu is hij eindelijk weer 28 en we zijn wel bewust ermee bezig alleen weet ik nu dus sniet zo goed wanneer ik mijn eisprong heb. De verloskundige zegt dat je bij een onregelmatige cyclus om de dag gemeenschap moet hebben of met ovulatietesten gaan werken.

Maar vooral het laatste lijkt mij heel veel gedoe. Wie heeft hier ervaring mee??

groetjes kellebel

• Spookie

Hoi Kellebel,

Wij hebben eind maart een vroege miskraam gehad en in mei werd ik pas weer ongesteld. Was alles even helemaal beu ( vaak klussen, prikbord, eigelijk alles wat met baby's te maken had) en liet het dus ook links liggen. Wij hadden vakantie in het vooruitzicht en een groot feest, ben die avond gewoon aan de alcohol gegaan er vanuitgaande dat het toch niet zo zou zijn dat ik zwanger was en op vakantie bleek het toch echt wel zo te zijn.

Kortom als ik je dit mee mag geven laat alles ff de boel en laat het los (ik weet makkelijker gezegd als gedaan) maar het werkt echt!!!! en dit is niet alleen mijn ervaring.

Groetjes,

Babs

• Miss_79

Haii,

ik had een curettage op 30 juli.

precies 1 week later had ik opnieuw bloedverlies (al met al na de curettage heb ik 2 dagen gevloeid) ongeveer de lengte van mijn normale menstruatie.

Daarna, precies 32 dagen later was mijn menstruatie er weer. Dus bij mij ongeveer na 5 a 6 weken.