Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

@Sella

• Inckert

Hoi Sella,

Lees nu je berichtje pas.

Van de vk hebben we te horen gekregen dat we het beste de eerste menstruatie af konden wachten, voordat we weer zwanger zouden proberen te raken. Maar… we konden ons niet in houden ;) Nu loop ik her en der al wat met krampjes rond en vraag me af of het ovulatie óf menstruatie krampen zijn. Ik heb altijd beide krampen, dus is moeilijk in te schatten waar ze vandaan komen en loop dus al vanaf het moment van de miskraam met maandverband rond. Misschien dat het dus nog wel even duurt voor m'n menstruatie komt. Dan loop ik al die tijd voor noppes met zo'n “speklap” in m'n broekie. Bij mij komt de menstruatie nooit geleidelijk, maar meteen volop…

Zo, heb er wel een heel verhaal van gemaakt geloof ik hè?

Liefs

• Sella mv Senne en Nora*

Ja…het is ook wel beter om eerst een menstruatie af te wachten. Maar ik kan me voorstellen dat je ongeduldig was.

Ben ik ook !!! Ik kan niet wachten tot ik weer zwanger ben. De gyn denkt dat we minimaal een half jaar moeten wachten, maar ik geloof niet dat ik dat kan. Nou is dit van de gyn een algemeen advies en niet spciaal voor mij, het is namelijk mijn gyn niet.

Als we straks weer op aruba zijn dan ga ik naar mijn eigen gyn en dan eens horen wat hij zegt. Maar het liefst ben ik meteen weer zwanger, maar goed ik moet niet vergeten dat ik wel gewoon een bevalling heb gehad….dat maakt het nou juist zo moeilijk.