Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Wanneer zwanger na miskraam?

• Pebbles mv 2 boys

Hoi,

Voor degene die het ook hebben gemaakt, hoe lang duurde het voordat je zwanger was. Heb je ongi afgewacht of mocht je meteen verder?

Ik heb zelf het vruchtje verloren en niet gecurreteerd. Deze week doe ik nog even een test om te kijken of ik ook de hormonen al kwijt ben. Eigenlijk wil ik zo snel mogelijk door en heb geen zin om met voorbehoedsmiddelen te gaan vrijen. Maar is het niet verstandiger een ongi af te wachten?

En voor de meiden die al snel na een miskraam zwanger waren: hoe lang was dat? En ging je buikje toen ook sneller groeien?

Gr. Daan

• claudia mv kyra en kyana

het is idd verstandig om 1 ongi af te wachten ivm de telling maar als het goed is mag je best wel weer gaan klussen als je er aan toe bent.heb ik ook gedaan werd een maand later wel ongi en de maand er na niet meer en ben nou morgen 13 weken zwanger.

veel su6 ,en veel sterkte

groetjes claudia

• Deb

He pebbles,

Zoals ik op het zwangerpb al zei.

Ik heb afgelopen 27juli een miskraam gehad en ik hoefde geen ongi af te wachten.

Ik moet (als ik zwanger ben deze ronde) gewoon vanaf 27juli rekenen.

ik hoop maar dat het raak is.

Succes!!En veel klus plezier!!

• ~ Sill@ ***~

Hi Daan,

Wij hebben vorig jaar na elke MK gewoon weer geklust ik had in Mei 06 een MK en was pas in Sept. ‘06 weer zwanger, vervolgens in Okt’06 weer een MK gehad en raakte in Dec'06 weer zwanger, helaas werd dat ook weer een MK…

Nu is het Augustus en ben na mijn laatste MK niet meer zwanger geweest…

Het is dus per persoon verschillend, ik hoop voor je dat het snel weer raak is.

Groetjes Sill@

• Deb

Hoi pebbles,

Deze ronde (dus de ronde na de miskraam) was het gelijk raak ik hoop maar dat het deze keer wel goed gaat.

Voor jou hoop ik ook dat je snel weer een positieve test mag hebben en dat ook bij jou de zwangerschp dan goed verloopt.

• Deb

ook voor jou hoop ik snel een positieve test

• Irene mv 1+ april 2008

na mijn eerste mk (met 6 weken) duurde het 3 maanden voordat ik weer zwanger was, die zwangerschap leverde mij een prachtige dochter op.

8 maanden geleden opnieuw een miskraam gehad bij 11 weken, 6 maanden later opnieuw zwanger.

• calimenero mv Ingmar (6-4-06) + 2-11-

Hai daan,

Allereerst mijn medeleven meid!!

Ik was na de eerst mk (die ik met 6 weken had) gelijk weer zwanger en heb geen ongi afgewacht. Ook toen was ik zelf het vruchtje kwijtgeraakt.

De tweede zwangerschap ging de eerste periode goed, tot we met 11 weken de eerste echo kregen en het hartje gestopt was. Na die mk ben ik wel gecuretteerd. Toen hebben we niet echt de eerste ongi afgewacht, en zonder voorbehoedsmiddelen gevreeen (zo van, we zien wel wat er gebeurd) maar ik ben toen nog wel 1 keer ongi geweest tussendoor, voor ik weer zwanger werd. Die zwangerschap is wel goed gegaan. Mijn buik groeide toen wel heel snel en met 10 weken kon ik mijn eigen broeken al niet meer aan.

Heel veel sterkte voor jullie de komende tijd!!

Liefs Ingeborg