Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

vraagje

• tessie

ik ben nieuw op deze site en ik had een vraagje.

Ik ben afgelopen vrijdag (24-8) bij de gyn geweest voor een termijnecho.

Hier bleek dat er alleen vruchtzakje te zien was en voor de rest nog niets.

Dit kon 2 dingen betekenen of een vroege zwangerschap, dat er nog niets te zien is of toch een mk.

Nu moet ik wachten tot 4-9 voor een volgende echo.

Wie heeft dit ook meegemaakt en wat was daar de uitkomst van??

groetjes Tessebes

• kellebel

Hoi Tessebes,

Ik heb dit ook meegemaakt en bij mij was het een leegvruchtzakje dus een miskraam. Ik moest wel 3 keer terugkomen om een echo's te laten maken maar helaas was er geen vruchtje te zien :(

Ik ben 3 weken later gecurreteerd.

Sterkte en ik hoop voor je dat het vruchtje gewoon nog niet te zien is en dat je volgende week wel iets ziet. hoelang denk je zwanger te zijn? Want er zijn wel veel website waar je echo's op kan zien van vruchtjes van nog geen 5 weken oud..

Groetjes kellebel

• shirley

hoi tessebes

ik heb het zelfde meegemaakt ik dacht dat ik 12. weken zwanger was en toen ik voor de echo kwam zagen ze ook alleen een leeg vruchtzakje en moest toen twee weken wachten voor de volgende echo deze werd gedaan bij de gynecoloog daar bleek dat het een leeg vruchtzakje was, terwijl mijn lichaam gewoon doorging met zwanger zijn heel vreemd allemaal op zijn advies is het toen meteen de eerst volgende dag wegehaald. ik mag nu bij een volgende zwangerschap wel meteen als ik overtijd ben langs komen voor een echo om niet weer het zelfde mee te hoeven maken. ik hoop voor jou dat het wel goed zit en dat je een mooi kloppend hartje ziet als je voor de volgende echo gaat.

groetjes shirley

• ryan0109

Hoi tessebes,

Ik heb gisteren ook mijn eerste echo gehad en idd ook een leeg vruchzakje en ik moet volgende week donderdag terugkomen, dus moet nog erg lang wachten wat eruit komt. Dus weet precies wat je voelt. Hou me even op de hoogte wat de andere echo zei. Heel veel sterkte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Groetjes Noelle