Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

even voorstellen en advies gevraagd

• marcha

Ik ben Marcha, ben 27 jaar en werk fulltime bij een gerechtsdeurwaarderskantoor. Ik heb twee jaar een vaste relatie. Ik heb mijn vraag ook al gesteld op het babyprikbord, maar niet veel reacties gekregen. Ik heb 25 juni j.l. een miskraam gehad, en ik zit nu bijna in mijn tiende week dat ik nog geen menstruatie heb gehad. Is dit normaal? Ik heb in het verleden ook een miskraam gehad, maar toen was ik binnen een maand weer ongesteld. Hoelang duurde het bij jullie voordat je weer je menstruatie had?

• claudia mv kyra ,kyana en ?

bij mij duurde het een maand en toen was ik weer ongesteld,maar het kan ook langer duren maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat je weer zwanger bent het kan alle maal,als je het niet vertrouwd zou ik gewoon eens ff naar de huisarts gaan en daar eens ff een gesprek vragen en misschien een testjes doen.

veel suc6

• shirley

hoi marcha

ik werdt na 8 weken pas weer ongesteld zou voor de zekerheid maar een test doen mischien ben je wel weer zwanger.

suc6 in ieder geval

• marcha

Bedank voor jullie reactie. Ik heb twee dagen geleden getest, en het was negatief. Ik heb wel de dokter gebeld en die zij dat ik het gewoon moest afwachten. Maar sommige dagen voel ik mij zo opgefokt. Heb soms lichte buikpijn. Het voelt of mijn mentruatie niet doorzet of zo. Ik weet het niet. Ik voel mij ook niet zwanger. Maar dat wil ook niets zeggen. Ik wacht nog een weekje af.

• shirley

hoi

ik heb ook 3 weken met pijn in mijn buik, rug en bekken geloppen, het zelfde als dat ik normaal had als ik ongesteld moest worden echt heel vervelend was ook echt blij dat ik eindelijk ongesteld werd want ik werdt echt gek van de constante pijn. ben er nu gelukkig van af hoop voor jou dat het snel doorzet.

suc6 shirley

• Laura mv Gido & 8-11-2007

ik denk na 5 weken…

• Babs

in principe tussen de 4 en 6 weken word je weer ongesteld, het kan best zijn dat je wel zwanger bent maar dat je nog niet positief test omdat er nog niet genoeg hormonen in je urine zit. Misschien moet je eind van de week nog eens testen. 10 weken is wel erg lang.

• bBagheera

ik zou ipv de dokter, gewoon de verloskundige bellen geloof ik. Tenzij die dokter een gyn is?