Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

miskraam?en hoelang duurt het?

• sandra

hallo

ik ben nu 8 weken zwanger en verlies sinds vrijdagbloed

eerst beetje bij beetje,dan weer even niets,na mopperen op een ander kindje weer veel

ben gisteren naar de gynecoloog geweest en heb alleen een inwendige echo gehad

daarop zag hij nog niets duidelijk

er klopte wel iets maar of dat het hartje was durft hij niet te zeggen want het vruchtje was ook kleiner dan 8 weken maar dat kan gebeuren

ik had al geen zwangerschapskwaaltjes dus daarop kunnen we ons niet vastleggen

nu bloed ik als ik rustig lig amper maar als ik opsta of bezig ben dan begint het weer

heb geen buikpijn of wat dan ook

nu bloed ik best wel veel en met sliertjes zoals het is als ik ongestelt ben

donderdag moet ik terug naar mijn gynecoloog

mijn baarmoeder lag wel erg laag

nu wil ik graag weten of het een miskraam kan zijn en hoelang dat duurt dus dat je buikpijn krijgt en het vruchtje verliest

ik ben overal naar informatie aan het zoeken maar vindt niet veel

tenminste kan het amper lezen want ik ben er echt kapot van

wie kan mij helpen een raad geven

liefs sandra

• Pebbles mv 2 boys

Ik had met 4,2 en 4.3 weken een beetje bloed met afvegen. Daarna niets meer. Bij 7 weken wat bruin bloed. Ik heb toen een echo gekregen en er was een kloppend hart te zien. Twee dagen er na weer wat bloed. Daarna weer niets. Dat weekend moet ik echt ene maandaverbandje in doen want ik voel het stromen. Ik dacht nog dat ik te druk had gedaan maar de dagen erna moet ik met een maandverbandje blijven lopen. En er zitten ook stolsels bij. Die woensdag krijg ik een echo en blijkt dat het hartje gestopt is. Diezelfde avond zet de miskraam door. Binnen een half uur verlies ik het vruchtje.

Heel veel sterkte

• sandra

bedankt

het kan dus wel even duren nog

ik moet ook verbandjes in en dr zitten ook stolsels in en net zelfs een dikke

hier is het wel zo dat ik op het ene moment bloed en het andere moment niets

maar als ik dit zo hoor kan ik ervan uit gaan dat het dus flink mis is helaas

jij nog gecondoleert meid

dit is mijn ergste nachtmerrie en denk van velen moeders en de grootste angst de eerste 12 weken

nogmaals bedankt voor je antwoordt

liefs sandra

• Touche

Hoi Sandra,

Ik durfde niet te antwoorden want dat zou je nog ongeruster maken,maar na het lezen v/d reactie van Pebbles stuur ik toch maar een bericht.

Bij mij is in januari, bij het maken van de eerste echo, de miskraam geconstateerd( na 11 weken en 4 dagen) en het enige wat ik heb gehad is een beetje bruin bloedverlies ergens half december. Buikpijn heb ik de hele zwangerschap gehad dus daaraan kon ik niks afleiden.Heb de dag erna curettage ondergaan.

Ik wens je heel veel sterkte, en heel belangrijk:sta jezelf toe er verdriet van te hebben !

Groetjes,

Hilde

• chantal

Hoi Sandra,

Vervelend die onzekerheid. Ik ben ook 8 weken zwanger en verlies sinds zaterdagmiddag wat bloed. Wel heel donkerbruin met soms wat rood ertussen. Het kan zijn dat het een innestelingsbloeding is. Tenminste dat hebben ze mij vertelt. Of dat je rond deze tijd ongi moest worden en dat er nog wat uit moet en komt. Ook ik heb geen buikpijn en heb ook geen zwangerschapskwaaltjes en ook niet gehad. Heel vervelend en onzeker allemaal.

Ik wens je heel veel sterkte en houd moed! Dat probeer ik ook alhoewel dat niet meevalt.

Groetjes Chantal

• rewanja

Beste Sandra,

Ik heb precies hetzelfde als jou. Ik ben ook naar de gynocoloog geweest en nu krijg ik een bloedonderzoek. Kijken of het zwangersschaps hormoon om hoog gaat of daalt. Bij mij zagen ze niks op de echo. Ik kreeg te horen dat ik al een miskraam had gehad of dat het vruchtje te klein was. Een miskraam kan niet want er is niks afgekomen. Heel veel sterkte ik weet wat je voelt. Groetjes Rewanja