Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

curretagevraag en verhaal dp

• sandra

hallo

gisteren heb ik het kindje verloren

de placente was gescheurt maar maandagavond klope het hartje nog erg mooi

gisteren weeenachtige krampen en ontsluiting en dr kwam van alles uit wat ik opgevangen heb

mijn gynecoloog opgebeld ook vanwegen het resultaat van de bloedtesten van maandag wat hormonen betreft met het antwoordt dat ons kindje toch niet overleeft had aangezien de hormonen erg slecht waren

eigenlijk moest ik gisteren meteen voorbij komen maar ik heb gevraagt of het vandaag kon aangezien wij onze kinderen over het verlies van junior* wilde vertellen

normaa opereert hij de hele dag en is hij niet in zijn praxis maar hij maakte een uitzondering aangezien hij zich zorgen maakte omdat ik erg sterk bloed

hij zei dat hij eventueel als niet alles eruit is meteen een curretage wil uitvoeren maar nu mijn vraag

hoe werkt dat?

wij hebben de avond gisteren doorgebracht met huilen,huilen en nog eens huilen en heb niet geslapen

ook hebben mijn man en ik niets gegeten gisteren

wij zijn er kapot van en gaan junior*eervol begraven

alles is bijna daarvoor geregelt door onze beste vrienden en kennisen

ik laat als ik meer weet iets weten

maar ik ben blij dat ik maandag een echofoto heb gevraagt van junior*voor de kinderen met het kloppent hartje

junior*krijgt zo een eigen plekje hier in huis met dank aan troostgeschenk

liefs sandra

die met tranen doorlopen ogen dit heeft getikt

• Touche

Hoi Sandra,

Als je dit leest ben je waarschijnlijk al gecuretteerd, ik heb de curettage de dag na het constateren v/d miskraam ( ontdekt bij maken echo) ondergaan.

Voor het geval je toch nog niet weg bent: ik kreeg een kamer alleen op de kraamafdeling ( !@#$%&) en moest wachten tot alle spoedgevallen voorbij waren, zo rond 16 u haalden ze me op, naar de ok, daar krijg je een roesje ( korte narcose) en de gynae zuigt dan je baarmoeder schoon.Omdat bij jou het vruchtje al is afgekomen weet ik niet of je ook krampen krijgt daarna, maar dat had ik wel, op de uitslaapkamer kreeg ik erge krampen, waarvoor ze een pijnstillende injectie kunnen geven.De dagen erna had ik licht bloedverlies, geen last van.

Heel veel sterkte, ik heb het al eerder op dit prikbord gezet, maar sta jezelf toe er verdriet om te hebben, ik heb dat verkeerd aangepakt en zit er nu nog erg mee terwijl het bijna 8 maanden geleden is.

Groetjes,

Hilde

• chantal

Hoi Sandra,

Ik wens je heel veel sterkte toe met dit grote verlies.

Zit hier met je mee te huilen….

Liefs Chantal