Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

niks te zien op de echo

• ryan0109

Hallo allemaal,

Ik heb vandaag mijn eerste termijnecho gehad, maar ze konden niks zien op de inwendige echo, dus heb nu echt een klote gevoel. Ze zieden dat het misschien nog te vroeg in de zwangerschap is of dat er gewoon niks in komt een windei genoemd.Dus ik moet nu een week wachten op de volgende echo, dus het wordt een erg lange week voor me.

Heeft er iemand ervaring hiermee, jullie zulle me er erg meehelpen. alvast bedankt.

Groetjes.

• kellebel

Hoi Ryan,

Wat vervelend dat ze niks konden zien. En wat rot dat je nu een week moet gaan wachten!Hoelang zou je nu zwanger meoten zijn?

Ik heb aan het begin van dit jaar ook een “windei”gehad. Bij mij gingen de bezoekjes aan de gyneacoloog gelukkig snel achter elkaar door. Bij elk bezoek hoopte ik dat ze zich vergist hadden en dat er toch iets zat, maar helaas :( In mei ben ik gecurreteerd, ik was toen 12 weken zwanger. Het lege vruchtzakje bleef maar groeien en je hormonen spelen op dus het was het beste om niet te wachten totdat mijn lchaam het zelf afstootte.

Heel veel sterkte en ik hoop voor jou dat ze te vroeg een echo gemaakt hebben en dat ze volgende week wel een kindje zien!

Liefs kellebel

• ryan0109

Hoi kellebel,

Het is idd klote dat ik nog een week moet wachten, heb vannacht geen oog dicht gedaan en dat zal ik de rest van de week ook niet doen. Als ik nou maar weet waar ik aan toe ben.

En als ik wel gecurreteerd moet worden, is dat dan erg? doet het pijn? en mag je daarna meteen weer gaan oefenen?

Ben jij in die tussen tijd alweer zwanger? Nou succes! En bedankt voor je verhaaltje!!!!! Erg lief!

• kellebel

HoiHoi,

Kan je niet een beetje druk er achter zetten?Bij mij heeft de verloskundige geregeld dat alles lekker snel ging.

Ik was van te voren heel erg bang voor de curretage. Maar uiteindelijk is het me allemaal reuze meegevallen. Het was emotioneel erg zwaar. Verloor ook niet onwijs veel bloed en na 6 weekjes werd ik weer ongesteld. In die tussentijd mochten we wel oefenen maar ze raden het wel aan om een menstruatie af te wachten. WIj hebben dit dus ook gedaan en toen ik uiteindelijk weer ongesteld werd ik er zo verdrietig van dat ik heb besloten om gewoon eerst mijn verdriet een plekje te geven. Nu 4 menstruaties later gaan we er weer helemaal voor. Maar als ik eraan terugdenk voel ik nog steeds hoe een pijn het doet :(

• ryan0109

Hoi,

Ik heb al geprobeerd om er druk achter te zetten, maar dan zeggen ze dat we toch echt een week moeten wachten, want misschien ben ik wel echt zwanger en kunnen ze het vruchtje nog niet zien omdat het te vroeg in de zwangerschap is.

Dus gewoon afwachten zeggen. Maar ik lees alleen maar verhalen van mensen met een slechte afloop dus daar ga ik ook maar vanuit dan kan het altijd meevallen.

Maar bedankt voor je meedenken!

Groetjes Noelle

• Deb

Hoe lang ben je nuzwanger Ryan??

• ryan0109

Het ziekenhuis zegt 5 en een halve week, ze hebben het vruchtzakje opgemeten.

Hoezo, vraag je dat?

• rewanja

beste Ryan,

Ik heb ook een echo gehad en ze zagen ook niks. Ik moet ook wachten op de volgende echo. Ik heb een bloedonderzoek gehad waar ik volgende week de uitslag van krijg. Ik weet wat je voelt heel veel sterkte ga van het goede uit. Doe ik ook. Als het te vroeg is kunnen ze idd niks zien. Bij moeder zagen ze het pas met 11 weken. Goede moed houden Rewanja

• ryan0109

Hoi rewanja,

Bedankt voor je berichtje.

Ik hoop dat alles bij jou ook goedkomt.

Ik ga alleen bij mezelf van het slechtste uit want dan kan het alleen maar

meevallen donderdag, het is gelukkig al overmorgen want ik wordt helemaal gek van dat wachten.

Waarom hebben ze bij jou bloed geprikt dan? Wat kunnen ze daaraan zien dan?

Heel veel sterkte en ik duim voor je!

Groetjes Noelle

• kellebel

HoiHoi,

Bij mij hebben ze ook bloedgeprikt, Ze hebben zo onderzocht of ik nog zwanger was en ze kunnen er ook uit aflezen hoog je Hcg??? gehalte is.