Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

zo prachtig

• sandra

sorry meiden maar ik ben zo blij ondanks alles

zal vertellen waarom

ik ging vanmiddag met mijn jongste dochtertje douchen

ineens kreeg ik een erge kramp en ik voelde iets hangen

ik voelen en trok zo het vruchtje eruit

helaas is het wel erg snel met vervallen begonnen in de baarmoeder maar je ziet nog erg veel

bv de oogjes en de bloedvaatjes

je ziet erg veel maar ik kan het niet goed thuis brengen want omdat ons kindje al aan het vervallen was ligt het in 3 stukken

maar het is prachtig en ben dus blij dat ik dus tja hoe kan ik het noemen een soort van bevallen ben van dit wondertje

natuurlijk hebben we genoeg foto,s gemaakt van ons wondertje

het is 6,4cm lang

liefs sandra

• Joyce

Ik vind het heel goed van je dat je er zo mee omgaat. Ik heb 2x een miskraam gehad dit jaar, en heb het heel moeilijk gehad, vooral bij de eerste miskraam. Toen was ik 11 weken in verwachting. Ik heb gemerkt toen het vrucht eruit kwam en heel even vlug gekeken maar de verloskundige had het al weggehaald. De tweede miskraam was reeds met 4,5 week.

Nu gaat het weer redelijk goed met me, en ben weer in verwachting. We gaan ervoor duimen dat deze zwangerschap goedgaat.

Maar meid, ik vind het echt onwijs goed van je dat je er zo mee omgaat. Ik kon dat helaas niet.

Veel liefs