Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Hoe lang kan het duren???

• chantal

Hallo,

Ik ben maandagavond mijn vruchtje verloren, toen in dinsdag bij de verlosk kwam zagen we op de echo dat het vruchtzakje er nog zat. Ze vertelde me dat dat er ook vanzefl uitkomt met hevige krampen. Alleen heb nog geen hevige krampen gehad en mijn bloedverlies is ook niet echt hevig. Weet iemand hoe lang dat kan duren? Ik hoop namelijk niet dat het in het zh weggehaald moet worden.

Liefs Chantal

• Pebbles mv 2 boys

Tegen mij is toen gezegd dat het wel een week of drie kan duren voordat je lichaam het afstoot. Ik had geluk en zette de miskraam volledig op dezelfde avond als dat we het slechte nieuws hadden gehoord.

• chantal

Hoi,

Jeetje drie weken…nou ik hoop dat t wat eerder komt, want het liefst beginnen we zo snel mogelijk opnieuw.

Bedankt voor je reactie.

• sandra

ik ben vorige week vrijdag begonnen met bloed te verliezen

zaterdag en maandag een kloppent hartje gezien maar maandag te horen gekregen dat de placenta gescheurt was

dinsdag hevige krampen echt weeenachtig en stolsels

woensdag weer bij de gynecoloog geweest en dr zat nog een beetje in want nu dus alles weg is want bloed niet meer

het vruchtje heb ik donderdag onder de douch geboren en opgevangen

sterke meid en neem de tijd voor je verdriet

liefs sandra

• chantal

Ben vandaag in het zh geweest voor controle.

Het bleek dat alles is afgekomen…heb er niets van gemerkt, ben ook bijna niet ongi geweest. Heb denk ik geluk gehad…

Op naar een nieuwe zwangerschap!

• thirza

22 mei een 12 weken echo >slecht nieuws een missed abortion ik heb 2 juni een spoedopname gehad omdat de miskraam niet doorzette en ik teveel bloed verloor. bloedtransfusie en curitage volgde 's nachts.

Nu bleek ik weer zwanger en vond t lastig om al blij te zijn en terecht bleek want afgelopen vrijdag was ik 5 weken zwanger en begon ik te bloeden maar een paar krampjes en nu maandag amper bloedverlies. ik ben nog steeds misselijk en mn borsten zijn iets minder gespannen maar nog wel gevoelig..

weet iemand hoelang het kan duren voordat de zwangerschapsverschijnselen weg zijn?chantal schreef:

>

> Ben vandaag in het zh geweest voor controle.

> Het bleek dat alles is afgekomen…heb er niets van gemerkt,

> ben ook bijna niet ongi geweest. Heb denk ik geluk gehad…

> Op naar een nieuwe zwangerschap!

• thirza

o sorry volgens mij doe ik iets niet handig haha ik wilde een vraag stellen maar volgens mij reageer ik nu op chantal? hmm

• chantal

Hoi Thirza,

Bij mij duurde de verschijnselen ook zoiets voordat het minder werd. Ik weet niet hoe lang zoiets werkelijk kan duren. Denk niet zo heel lang.

Ik wens je veel sterkte toe en neem contact op met de huisarts of verloskundige, zij kunnen je dat waarschijnlijk wel vertellen.

Groetjes Chantal