Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Alweer een miskraam dit jaar....

• Irene mv 1+ april 2008

Gistermiddag heb ik opnieuw een miskraam gekregen……ik was zo blij om na mijn vorige miskraam (dec/jan) weer zwanger te zijn……loopt het alsnog uit op een miskraam!!!!!!! Ik ben erg verdrietig zoals jullie wel zullen begrijpen……

• Touche

Hoi Irene,

Wat een enorme domper, misschien raar en zelfzuchtig dat ik dit schrijf maar ik ben zo bang dat mij dat ook te wachten staat mocht het OOIT nog lukken een 2e keer zwanger te raken. Jij hebt ook lang moeten wachten tot je weer zwanger raakte na je miskraam in dec/jan en hoewel je misschien wel in je achterhoofd houdt dat het fout kan gaan zal het ontzettend oneerlijk voelen dat het je weer overkomt.Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat je omgeving begripvol zal reageren. Heb je het boek' Omgaan met een miskraam ' gelezen ? Vond daar wel wat troost in, en ook deze prikpagina kan helpen.

Heel veel sterkte en wees niet te hard voor jezelf!

x Hilde

• chantal

Hoi Irene,

Wat vreselijk zeg…Heb er eigenlijk geen woorden voor. Ik wens je heel veel sterkte in deze nare tijd toe.

Ook ik heb op deze site veel steun gehad en door er veel over te praten heeft het mij ook geholpen om erdoor te komen. Maar het blijft moeilijk!

Sterkte…

Liefs Chantal

• Pebbles mv 2 boys

wat erg zeg. Dat is toch iedereens grote angst om het gewoon nog een keer mee te maken. Heel veel sterkte

Gr. Daan