Hallo allemaal,
Ik ben vandaag voor het eerst op dit prikbord.
Heb afgelopen zaterdag een miskraam gehad,(8 wk zwanger, windei) nadat ik al een week bloed verloor en ook wist dat het ging gebeuren. Het echte verdriet erover had ik (voor m'n gevoel) eigenlijk al gehad. In feite was ik wel opgelucht dat het vanzelf loskwam en dat het geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap (hield de gyn. ook nog rekening mee) was.
Nu wil ik eigenlijk zo snel mogelijk weer zwanger worden. Dat kan ook, ik hoef niet te wachten begreep ik van de gyn. omdat het allemaal natuurlijk is gegaan. Alleen: ik heb geen idee hoe deze cyclus gaat verlopen en ook de gyn. kon daar geen voorspellingen over doen. Achteraf vind ik het dom dat ik niet gevraagd heb of ik niet elke week even op controle mag komen, zodat ze op de echo kijken of de eisprong er al aan zit te komen. Maargoed, daar is het spreekuur waarschijnlijk ook helemaal niet voor bedoeld (iemand ervaring?)
Bij m'n vorige zwangerschappen heb ik altijd van die ovulatietesten gebruikt om m'n eisprong vast te stellen, maar het kan ook best 6 weken duren of langer hoorde ik vanmiddag na een miskraam.
Heeft iemand tips om in de eerste cyclus na de miskraam toch je eisprong een beetje te kunnen bepalen??
Verder iedereen heel veel sterkte hier!!
Gr. Annemarie