Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

We gaan het weer proberen.

• bianca

Hoi Deb,

Heel veel plezier morgen en geniet ervan.

Maak je niet te druk alles is vast goed, zal voor je duimen.

Liefs Bianca.

• bianca

Hoi Chantal,

Het liefs zou ik ook gelijk gaan testen maar ben zo bang dat ik teleurgesteld word.

Probeer het zo lang mogelijk uit te stellen.

Vorige x gaf de test ook pas na 2 weken overtijd te zijn aan dat ik zwanger was.

Liefs Bianca.

• bianca

Hoop dat ik jullie over een tijdje spreek op een prikbord voor zwangere!!!!!

• Deb en ukkie

Hoi Bianca en Chantal,

Ik laat nog wel weten hoe het was en ik zal voor jullie duimen dat het snel raak mag zijn.

En Bianca de eerste keer dat ik testte moest ik ook 3 keer testen (precies een week na mijn nod) voor een positieve test.Nu bij deze zwangerschap testte ik 2 dagen na mijn nod al gelijk positief.Ik zou er toch even een test tegen aan gooien,mocht hij dan positief zijn kan je hoe moeilijk het ook is toch gaan proberen te genieten.

Succes meiden en ik hoop jullie ook snel op het zwangerprikbord te spreken daar kun je nu ook al naartoe hoor,mocht je vragen hebben er zijn altijd hele lieve mieden die je graag willen helpen.

Groetjes Deb

• chantal

Hallo,

Ga je nu morgen een test halen bianca? Haha wel proberen hoor.

Ik hoop jullie ook snel te spreken op zwangerschappagina, zou wel leuk zijn als we elkaar daar tegen komen.

Het fijne van deze pagina`s is dat er zoveel zijn die hetzelfde meemaken, je kunnen helpen met vragen, enz. Het geeft veel steun!

Ben benieuwd naar de uitslag van jullie allebei!

Liefs Chantal

• Deb en ukkie

Hoi meiden,

Gisteren hebben we ons eerste gesprek bij de vk gehad.

Veel info gekregen en de eerste echo.We hebben het hartje zien kloppen.

GELUKKIG!!

Nu kunnen we dan een beetje gaan genieten.Over 2 weken krijgen we alweer een echo.Ik kan nu al bijna niet wachten.

Omdat mijn schoonmoeder met een openrug is geboren gaan ze onze uk misschien wel extra in de gaten houden.

Wat ze precies gaan doen om de rug straks van onze uk te gaan bekijken horen we dan wel.

Groetjessssss Deb

• Touche

Wat geweldig dat je het hartje hebt kunnen horen, van harte proficiat! Heel erg, maar eerlijk gezegd voel ik ook wel een steekje van jaloezie, mijn miskraam is al 8 maanden geleden maar nog steeds niks…

Geniet ervan, hopelijk wint de vreugde het van de angst !

• Deb en ukkie

ik zal ook voor jou duimen dat het snel raak mag zijn!!

• chantal

Yes!!!!!

Fijn voor jullie dat jullie het hartje hebben horen kloppen, wat moet dat een schitterend geluid zijn zeg! Ik ben echt super blij voor jullie!

Fijn dat ze jullie uk extra in de gaten houden en hopelijk komt het helemaal goed!

Ik duim voor jullie!

Nogmaals proficiat met het goede nieuws!!!!

Liefs Chantal

• Deb en ukkie

helaas hebben we het hartje nog niet gehoord,maar dat is hoop ik voor de volgende keer (3 oktober) We hebben het nu alleen nog maar zien kloppen,maar dat vind ik al geweldig.HET DOET HET!!

Bedankt voor de lieve leuke berichtjes!!