Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

miskraam

• peppi

Vanmiddag bij de gyneacoloog geweest. Ben 10 weken zwanger. Daar kreeg ik bevestigd waar ik al bang voor was. Ik ben al 4 dagen “ongesteld”, mijn lichaam is bezig met een miskraam. Mijn vriend is voor zijn werk in het buitenland, en ik voelde me erg eenzaam toen ik thuiskwam, en ging dus op internet. Het doet me veel goed te lezen over de ervaringen van andere vrouwen.Ik voel me er erg door gesteund!

• Pebbles mv 2 boys

Ik las net bij de rotste opmerkingen dat ook nog niemand het wist. Gelukkig dat je dit prikbord hebt gevonden. Heel veel sterkte

• bianca

Hoi peppi,

Wat vreselijk wat er vandaag met je gebeurt is, ik weet wat je voelt.

Ik heb zelf ook 4 weken geleden een miskraam gehad.

Ik hoop voor je dat je vriend snel bij je kunt zijn want je zult je vriend hard nodig hebben.

Ik heb zelf ook heel veel gehad aan het lezen van verhalen van anderen.

Eindelijk mensen die begrijpen wat je voel en doormaakt.

Heel veel sterkte de aankomende periode.

• Inckert

Heel veel sterkte meis!!!

• Deb

heel veel sterkte meid.

Ik weet ook waar je nu doorheen moet 7 weken geleden heb ik ook een miskraam gehad.

Heel veel succes in deze moeilijke tijd.

• Babs

Sterkte!! Het is vreselijk wat je doormaakt, ik heb anderhalve week geleden ook een miskraam gehad. Je voelt je zo down en verdrietig, ook al weet je dat je lichaam het niet voor niets laat gaan, dat is op dat moment geen troost. Je moet er door heen, veel huilen, laat het lekker van je af glijden en laat je emoties gaan. Dat helpt bij het verwerken want het is zeker een hele zware klap. Ik had ook niet gedacht dat ik er zo hevig op reageerde, je bent er echt even helemaal stuk van!

• claudia mv kyra ,kyana en ?

heel veel sterkte meid

• Irene mv 1

Hoi,

Ik weet wat je doormaakt, kreeg hetzelfde bericht begin dit jaar, ik was 11 weken maar het leefde niet meer…….en vorige week heb ik mijn 2e miskraam voor dit jaar gehad…..

Sterkte!

• chantal

Heel veel sterkte, ik hoop dat je vriend snel thuis is!