Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

1x ongi na miskraam

• Pebbles mv 2 boys

Ik ga ongesteld worden. Omdat ik al overtijd was deed ik elke avond de tampontest (voor degene die dat niet kennen. Dat is een tampon inbrengen even inlaten en dan kijken of er al een teken van ongi is) En helaas er zit al oud bloed aan. Ik ben compleet ingestort. Ik had zo gedroomt dat het weer snel raak zou zijn. We hebben zoveel geklust en dan toch niet zwanger.

Ik heb echt een tijdje zitten huilen en nu ik het hier neer zet heb ik weer zin om te janken. Blijkbaar heb ik te luchtig over alles gedaan en dat moet er natuurlijk ene keer uit.

Tijdens de tranen probeerde ik mezelf al weer snel op te peppen maar toen bedacht ik me dat verdriet mag. Dus meiden ik ga nog even een potje janken.

• Irene mv 1

Wat jammer………:'-(

Hopelijk volgende maand!!

• Touche

Hoi,

Ik heb het al een paar keer geschreven op deze prikpagina, heb zelf een miskraam gehad in januari en ben er nog steeds niet klaar mee.

Je schrijft dat je jezelf probeert op te peppen als je eigenlijk heel verdrietig bent, dat deed ( en doe) ik ook en ik merk dat ik daarmee echt niks oplos.

Ik worstel met het feit dat ik minder spontaan & aardig reageer als iemand in mijn omgeving zwanger is of als het er zelfs maar over gaat word ik heel prikkelbaar.

Zondag hebben we familiefeest en ik zit me nu al druk te maken over evt. vragen/opmerkingen die iemand zou kunnen maken ( hoe word je gek ?)

Het is moeilijk jezelf toe te staan verdriet te hebben als dat niet in je karakter zit, ik was voorheen zo'n type van “kom op, het leven gaat door, er zijn ergere dingen,dit komt wel weer goed” maar mijn verstand & gevoel lijken elkaar niet erg goed meer te kunnen vinden op dat vlak. Jouw tranen en teleurstelling omdat je toch ongesteld werd na overtijd te zijn geweest kan ik me heel goed voorstellen.Ik probeer mezelf niet voor de gek te houden elke maand maar dat lukt niet altijd even goed. De dagen voor de menstruatie zie ik erg bleek, krijg ik rugpijn, heb ik poetswoede, dus dan zeg ik regelmatig tegen mezelf: hou je niet voor de gek, je wordt gewoon ongesteld. Heel veel sterkte !

• Pebbles mv 2 boys

Wat je schrijft is heel herkenbaar. Altijd ben je positief, altijd zeg je tegen jezelf kom op er zijn mensen die ergere dingen hebben meegemaakt. Maar even lukt dat niet. Even wil ik ook eens verdrietig zijn, opstandig. En ook dat gaat weer tegen je gevoel. Al met al klote, ik kom er niet uit met mijn emoties.

• bianca

Hoi,

Ik heb 5 weken geleden een miskraam gehad en heb vandaag voor het eerst een heeeeeeeel klein beetje waterig bloed verloren??????????

Ik schrok me dood.

Misschien een beetje naief maar ik had het nooit verwacht.

Ben best wel verdrietig.