Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Bijna 2 jaar geleden

• Zo-evy

9 oktober was ik negen weken zwanger en die dag begin ik te vloeien. helaas heb ik op 12 oktober het vruchtje verloren na 3 dagen weeën gehad te hebben.

Het is nu bijna 2 jaar geleden heb inmiddels een mooie dochter erbij gekregen, maar toch moet ik deze tijd steeds vaker aan de miskraam denken, pfffffff heb het er soms nog moeilijk mee

zo-evy

• bianca

Ben blij voor je dat inmiddels een dochtertje hebt,

maar volgens mij blijft de pijn altijd.

Sommige mensen zeggen tegen mij dat als ik straks weer zwanger ben het vast snel vergeet maar dat geloof ik niet dit zit zo diep dat gaat nooit meer weg.

Bianca.

• Suzy mv 2

Ik moet zelf zeggen dat de pijn wel slijt. Ik heb na de mk twee gezonde kinderen mogen krijgen. Tijdens de zwangerschappen wel veel angst gehad, maar ik heb nu geen verdriet meer van mijn eerste zwangerschap en mk. En dat komt vooral door mijn gedachte dat als het de eerste keer goed was gegaan ik mijn zoon niet had mogen leren kennen. En dat is zo'n vreemde gedachte. Ook ben ik me nu veel meer van bewust hoe gezegend je bent als je twee kerngezonde kindjes hebt. Het lijkt me verschrikkelijk als je een kindje ter wereld brengt dat pijn moet lijden of ernstig ziek is. Niemand wenst dat zijn/haar kinderen toe.

Net na de mk kon ik echt niet tegen opmerkingen in de trant van ‘er was toch iets mis met het kindje’ of ‘het is beter zo’. Maar nu (2,5 jaar later) zie ik dat daar echt wel een kern van waarheid in zit.

Maar dat neemt niet weg dat ik toch steeds op 10 mei (de dag dat we te horen kregen dat het mis was) en 22 december (de uitgerekende datum) er even bij stil sta.

Ik zal de eerste zwangerschapstest die ik in mijn handen had nooit vergeten. Ik ben ook echt drie keer zwanger geweest, alleen heb ik twee kindjes.

• Zo-evy

Ik ben me er nu ook heel goed van bewust, dat er wrschl iets mis was met het kindje. Ik heb 2 gezonde kids op de wereld mogen zetten en 3x zwanger mogen zijn,.

Binnenkort hopen we voor de 4de keer zwanger tezijn