Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

miskraam volledig?

• fame72

ik heb gisterochtend een miskraam gehad. ik was 9.5 weken zwanger maar het vruchtje was niet groter gegroeid dan 7 weken. nu bestond de miskraam uit een vochtgevuld blaasje waar het vruchtje inzat. mijn vraag is nu of de miskraam compleet is hiermee. ik heb namelijk nog wel krampen. iemand ervaring?

• Deb en ukkie

ik heb veel vroeger in mijn zwangerschap een miskraam gehad,dus ik weet het niet zo goed.

Ik ben wel een week na mijn miskraam terug naar mijn huisarts geweest en hij heeft een inwendig onderzoek gedaan en het zag er prima uit.Dus ik zou als ik jou was over een paar dagen naar de huisarts gaan.Misschien kunnen ze ook een echo maken

• Deb en ukkie

sterkte!!

• chantal

Na de gelezen verhalen op internet over een miskraam (waar je echt niet vrolijk van word) geloof ik wel dat je alles kwijt bent nu. Maar net als wat Deb zegt, je moet het toch even laten controleren door je huisarts of verlosk.

Ik wens je heel veel sterkte…

• Irene mv 1

Als het vloeien vanaf nu een stuk minder wordt, en over een dag of 3 over is, dan mag je ervan uit gaan dat alles weg is. Blijf je vloeien, trek dan aan de bel bij verloskundige of huisarts. Met een inwendige echo kunnen ze dan kijken of alles weg is.

Zelf heb ik met 6 weken, 11 weken en 8 weken een miskraam gehad. Alleen met 11 weken bleef ik maar vloeien, krampen en stolsels verliezen. Toen moest ik wel naar het ziekenhuis voor behandeling. De andere 2 ging het wel vanzelf.

Sterkte in ieder geval!

• Pebbles mv 2 boys

Ik heb ook alles met 8 weken verloren. Echt de vruchtzak met het embrio erin. Ik heb nog een aantal dagen gevloeid. Ook nog wat flinke stolsels verloren. Pas nadat ik die had verloren hield het bloeden op. Bij een controle echo bij de VK bleek dat ik alles kwijt was.