Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Nieuw hier..

• Miss_79

Hallo Dames,

Helaas ‘moet’ ik me hier ook melden.

Wij zijn trotste ouders van 1 dochtertje van 16mnd inmiddels :)

28 juni '07 had ik een positieve test in handen. 3 dagen achter elkaar heb ik een test gedaan. Omdat ik het gewoon niet geloofde. Het was inmiddels de 6de ronde voor ons.

19 juli mochten we vol verwachting naar de VK. Die kon jammergenoeg niet de BM goed in beeld brengen. De VK vertelde mij al dat ik er rekening mee moest houden dat het dan mis kon zijn. Natuurlijk waren wij in shock. Behalve de vrijdagmorgen had ik ineens zoiets van: tja, dan zal het wel niet goed zijn, en zal het wel zo moeten zijn. De volgende dag moest ik op controle naar het zkh naar de Gyn. Hij zag ‘iets’ in de BM ter grootte van 7+4wk. Terwijl ik toen 8wk was. Alleen geen kloppend hartje te zien.

Moest weer een week wachten. De vrijdag erna weer naar de Gyn. Het was allemaal hetzelfde gebleven.

Ik mocht zelf kiezen, of ik wilde wachten totdat het spontaan vanzelf weg zou gaan. Of ik mocht een curettage krijgen.

In die week wachten heb ik met een vriendin van mij veel erover gehad. Haar is het 2x overkomen. eerste keer MK, 2de x curettage.

Ik was er al snel over uit dat ik zelf een curettage wilde. Als het dan niet goed was, dan wilde ik mij ook zo snel mogelijk niet meer zwanger voelen.

De gyn had besloten om mij de maandag naar het zkh te laten komen. Dus gelukkig hoefde ik maar 3 dagen te wachten.

De curettage is mij heel goed bevallen. Nergens iets van gemerkt. Nergens last van gehad erna. Ja, als ik teveel mijn dochtertje had getild, of veel gelopen had, kon ik het wel merken aan mijn buik.

Nou zijn er mensen in mijn omgeving die het raar vinden dat ik er een paar daagjes depri van ben geweest, en niet een aantal weken.

Zelf denk ik steeds dat het ook komt omdat het de eerste echo was die niet goed was. Anders zou het voor mij natuurlijk heel anders zijn geweest.

Nu ben ik aan het wachten op mijn NOD.. die moet dinsdag zijn.

zo, ook even uitgelegd waarom ik hier rondzwerf :)

Groetjes..

• Deb en ukkie

Hoi meid,

Welkom hier.

Ik ben Debby heb een miskraam gehad en ben nu 10 weken en 5 dagen zwanger.

Ik heb 27juli een miskraam gehad.Wij hadden nog geen echo.

Het was ook nog erg vroeg in de zwangerschap.Ik ben blij dat ik ook nog geen hartje had gezien,dat zou het wel erg moeilijk maken.

Ik heb het er een week echt moeilijk mee gehad,maar kon wel begrijpen dat het zo moest zijn,omdat er iets niet goed was met het vruchtje.

We hebben toen gelijk besloten om er gewoon weer voor te gaan en een maand later had ik een positieve test.

In het beginnen voelde ik me wel een beetje schuldig,omdat ik vond dat ik wel heel snel weer opnieuw zwanger was geraakt.

Ik ben nu erg blij met deze zwangerschap en ik zou blij zijn dat de onzekere tijd voorbij is.(nog steeds bang voor weer een miskraam)

We hebben gelukkig het hartje al 2 x gezien en 1x gehoord.

Ik weet niet of je nu al weer gelijk zwanger wilt worden??

Maar succes dan!!

En ben je al ongi geworden??

Groetjes Debby

• Miss_79

Haii Debby,

gefeliciteerd met je zwangerschap! Moet een heel goed gevoel geven dat je nu toch weer zwanger bent :)

Je denkt ongeveer hetzelfde als ik. In het begin dacht ik dat ik de enigste was die er zo ‘nuchter’ over dacht. Mensen om mij heen verwachten bijna dat ik een aantal weken er doodziek van moest zijn ofzo.

6 weken na de curettage (op de controle afspraak bij de gyn) wenste de gyn ons veel succes haha

En ja, wij gaan er weer gewoon voor.

Ben nog niet ongi. Nu officieel 1 dag overtijd. Ik had me verrekend.. moest woensdag dus pas ongi worden..

• Deb en ukkie

oke nou ik ben benieuwd.

Ik hoop dat ook jij snel een positieve test in je handen hebt.