Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Zwanger

• Pebbles mv 2 boys

Hoi,

Ik heb vandaag getest en ik ben weer zwanger. Twee maanden na mijn miskraam. Ik ben voorzichtig blij. Eerst door de spannende eerste maanden en dan ga ik volop genieten.

Gr.Daan

• Miss_79

een voorzichtige felicitatie van mijn kant!! :)

Hoe ver ben je nou?

groetjes..

• bianca

Echt helemaal geweldig.

Gefeliciteert.

Word helmaal vrolijk van dit verhaal, heb zelf ook 8 weken geleden een miskraam gehad en hoop dat het bij ons ook snel weer raak is.

Geniet er van ook al zal het nu nog even moeilijk zijn.

• Zo-evy

Gefeliciteerd, zelf was ik 6 wkn na mijn miskraam weer zwanger en mijn meisje is nu 14 mnd!

• Deb en ukkie

GEFELICITEERD!!

Ik weet uit ervaring dat de eerste weken moeilijk zijn om te genieten.

Ik heb 27 juli een miskraam gehad en daarna gelijk weer zwanger.Ik ben nu 11 weken,maar wat is het spannend.pfff….

• Pebbles mv 2 boys

Ik ben nu net 4 weken, erg pril dus. Ik heb er wel een ander gevoel bij. Had meteen een voorgevoel wat het gaat worden net als bij mijn andere zwangerschappen. Ik vind het nu ook niet moeilijk om het geheim te houden, terwijl ik het de volgende keer zo snel mogelijk wilde zeggen.

Ik heb 13 november een controle echo. Ben benieuwd.

En voor alle andere hoop ik ook dat het snel raak mag zijn.

• Inckert

Gefeliciteerd!!! Doe rustig aan en probeer een beetje te genieten. Niet altijd even makkelijk, maar het kan vast geen kwaad ;)