Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

zwanger of toch niet

• kellebel

Hoi meiden,

In mei van dit jaar ben ik gecureteerd en nu ben ik weer zwanger tenminste dat zegt de test.Alleen kan ik het zelf nog niet zo bevatten omdat het laat maar zeggen niet helemaal volgens het boekje gaat.

Ik zou as vrijdag al 9 weken zwanger moeten zijn maar ik heb pas op 5oktober een positief resultaat gekregen terwijl mijn laatste dag eerste menstruatie 25 aug was. Ik voel me trouwens wel erg zwanger alleen stijgt mijn hcg maar erg langzaam. In 20 dagen is het slecht maar 600 gestegen:(

Nu ben ik vanmorgen in het ziekenhuis geweest en heb een echo gehad en daar was een zwangerschapsring en een vruchtzak met iets erin te zien. Alleen was het nog maar zo klein dat het overeenkomt met een zwangerschap van 4 a 5 weken.Nu ben ik dus weer bang en onzeker naar huis gestuurd en moet ik een week afwachten. Als mijn hcg volgende week boven de 10000 is dan zit het goed en zoniet dan eindigt het weer op een miskraam.En dit idee maakt me zo onwijs bang en verdrietig..

• Deb en ukkie

hoi Kellebel,

Bij mijn eerste zwangerschap (dat werd helaas ook een miskraam) duurde het ook een week na mijn nod voor ik een positieve test had.

Die maand had ik toevallig een late eisprong.Weet jij wanneer jou eisprong is geweest??

Want misschien was die ook wel laat,en dan kan het dus kloppen dat je idd nog maar 4 a 5 weken zwanger bent.

Nou ik hoop dat deze zwangerschap wel goed gaat bij je.

• kellebel

Ik denk wel dat ik een late eisprong gehad heb ja,Maar dat is denk of 14 sept of 21 sept geweest. Als ik vanaf die 21ste uitga dan zou het dus kunnen alleen heb ik toen pas na 2 dagen slijmverlies geklust omdat ik dacht van mmm misschien is dit mijn eisprong.En dit was al 4 weken na mijn eerste dag laatste menstruatie dus het klussen was volgens ons allang klaar..

Ik voel me nog steeds goed en ben nog niets aan het verliezen dus er is nog hoop!

• Deb en ukkie

het zou dus allemaal gewoon goed kunnen zijn.Ik hoop dat je je voor niks druk maak en dat er gewoon een goede echo de volgende keer is.