Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

miskraam

• JOgie

Beste lezers,

Het volgende ik heb op 26 Augustus een zwangerschapstest gedaan die positief was. Nu heb ik op 21 September helder rood bloed verloren. Het bleek een miskraam. Het bloeden is gestopt op 02 Oktober. Op maandag 08 Oktober was bij een inwendige echo te zien dat ik helemaal schoon was. Nu vandaag 28 Oktober ben ik nog steeds niet ongesteld en mijn test vanmorgen was negatief. Wanneer wordt je normaal gesproken weer ongesteld na een miskraam En kan het zijn dat ik alsnog weer zwanger ben, maar dat ik te vroeg heb getest? Wie kan mij helpen?????????????????

Gr

• Deb en ukkie

He JOgie,

Je zou nog ongi kunnen worden.Na een miskraam is dat heel onregelmatig.

Ik heb 27 juli een miskraam gehad en 24 augustus had ik een positieve test,dus was gelijk weer zwanger.

Het kan dus zijn dat je nog ongi moet worden maar het zou ook kunnen dat je volgende week wel een positieve test hebt.

Weet je misschien wel wanneer je eisprong is geweest??

Ik kan je dus alleen maar zeggen dat je moet afwachten(ik weet hoe erg het is dat wachten)

Succes met afwachten!!

• Zo-evy + ? 25-06-2008

Ik was 6 weken na mijn miskraam nog niet ingesteld en toen bleek ik weer zwanger. Misschien ben je te vroeg geweest. Even afwachten nog

• JOgie

Hallo allemaal.

Ik ben helaas vanmorgen ongesteld geworden. Aan de ene kant ben ik opgelucht. Ik word gek als ik niet weet waar ik aan toe ben. Nu kunnen we weer met een schone lei beginnen, en maar hopen dat ik snel weer zwanger ben.

Bedankt!

• leen

hallo Jogie,

Ik zit ongeveer in hetzelfde schuitje als jij op dit moment. Ik heb op 25 september een miskraam gehad (na 6 weken) en we zijn nu ruim 5 weken verder en ben nog niet ongesteld geweest.

De verloskundige vertelde dat het 3 tot 8 weken kan duren voordat je opnieuw ongesteld wordt na een miskraam. Ik denk dat ik dus maar wacht tot die 8 weken en is er dan niks, dan ga ik testen (nah… misschien iets eerder, hahaha)

Zo houd ik voor mij de stress een beetje buiten de deur, zeg maar.

Verder kan er tot ruim 9 weken na je miskraam hCG in je bloed/urine zitten. Dus mocht je in die tijd testen dan kan het zelfs positief uitvallen ook al ben je NIET zwanger.

Dus te vroeg kun je bijna niet getest hebben, want dan zou er juist wel hCG in je bloed/urine moeten zitten.

Maar ja de natuur volgt zijn eigen weg, dus je weet maar nooit.

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen. Ook ik zoek bevestiging, maar afwachten is het enige dat je kan doen, helaas!

Groetjes, Leen