Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Wat zou het kunnen zijn!!!!!

• wendy

Hallo,

Ik zou graag jullie hulp kunnen gebruiken!!

Ik heb afgelopen vrijdag een zwangerschapstest gedaan omdat ik over tijd was.

De laatste menstruatie was op 19-09-2007.

Om half 2 ongeveer ging ik naar de wc en ik kijk zit er best veel bloed in me ondergoed.

Ik moet erbij zeggen ik heb niet eens last van krampen dus een miskraam kwam niet als eerste in me op.

Ik heb de dokter gebeld en die zeggen gewoon heel leuk sorry mev we kunnen nu niet veel doen als afwachten ( das dus ok lekker )

By the way dit is - was mijn 4de zwangerschap.

Heb 3 gezonden kinderen op de wereld.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen en kan zeggen of dit op een miskraam duidt.

Alvast heel erg bedankt.

Groetjes van een verdrietige mama.

• leen

Hallo Wendy,

Het ligt er en beetje aan de hoeveel bloed je bent verloren, de kleur en of je nu nog steeds bloedt of dat het al is gestopt.

Bij een miskraam kan het bloeden vrij lang aanhouden, maar mijn verloskundige zei dat het na 72 uur wel af moest nemen, anders moet je opnieuw contact opnemen.

Krampen zijn niet altijd aanwezig, maar heb je ze wel, dan is het vaak wel mis. Als jij geen krampen hebt, en het bloeden is nu gestopt, kan het een innestel bloeding zijn, maar da's snel over en meestal niet helder rood. Dus ja, afwachten is dus inderdaad het enige dat kan.

Omdat je net overtijd bent begrijp ik, kunnen ze ook nog niets op een echo zien en zullen ze dat ook niet voorstellen. Vanaf week 6 is er kans dat er al iets te zien is op een echo, maar ook dat is niet altijd het geval.

Sterkte ermee!

Groetjes, Leen

• wendy

hoi leen.

Nou ik heb nog steeds bloedverlies.

Krampen heb ik helemaal niet en ik heb ok niet hetzelfde gevoel als een normale menstruatie.

Wel heb ik een papiertje gehad van de dokter om een echo te laten maken om te kijken hoe of wa.

Dus we wachten geduldig even af.

Ik zelf denk toch wel dat het een miskraam is of gaat komen.

• Deb en ukkie

hoi Wendy,

Ik heb in juli een miskraam gehad.Ik wist net 2 dagen dat ik zwanger was.

Ik verloor ook bloed zonder krampen.De huisarts zei tegen mij dat ik moest afwachten.

Bij een miskraam is het zo dat je meestal hevig bloedverlies hebt en dat het na 1 of 2 dagen ineens heel erg weinig of zelfs geen bloedverlies meer is.

Nou succes met afwachten en ik hoop dat het in jou geval wel goed is.