Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

miskraam?

• Barbra

Wie kan mij helpen of heeft hetzelfde meegemaakt.

Ik ben zover ik weet 9 wkn zwanger, en nu heb ik sinds afgelopen woensdag, wat bloedverlies bij het afvegen, soms wat bruinig, soms wat rood. Ik maakte mij erg veel zorgen hierover, en mocht afgelopen donderdag bij de echoscopiste komen. Die zei dat het vruchtje en het dooiertje er prachtig uitzagen, alleen kwam zij niet verder dan 5 1/2 week zwanger, maar ze mocht dit geen miskraam noemen daar zag het er toch nog te mooi voor uit. Het hartje konden we ook nog niet zien. Ik heb nog steeds bloedverlies en mag a.s. woensdag weer komen voor een echo om te kijken of het vruchtje dan gegroeid is, en of er dan een hartje te zien is. Ik maak me helemaal gek en ben stik nerveus. Heeft iemand hier misschien ervaring mee?

Gr. Barbra.

• Roelie1

Hai,

ik heb net gister een miskraam gekregen. Was zelf 7 weken.

Ik heb met 5 weken ook een echo gehad, alles zag er goed uit. Ze kon alleen nog geen hartje zien ( was nog te vroeg.)

Maar omdat ik super misselijk was, pijnlijke borsten etc. dacht ze dat het bloedverlies geen betekenis had…….

Helaas is het gister toch misgegaan!

Ik hoop voor jouw dat alles goed komt. Sterkte met het afwachten!

• Barbra

Jeetje meid vervelend.

Ik ben er ook super bang voor. Kan me niet voorstellen dat ik er zoveel weken naast zit. Van het wachten wordt je echt gek. Iedereen zegt meid maak je niet druk het zal heus wel goed zijn. Maar heb er zelf geen vertrouwen in. Ik wens je veel sterkte met het verlies.

Barbra.

• kellebel

hej meid,

Ook hier slechte ervaring ermee, Ik verloor vorige week maandag opeens wat bloed en de week ervoor dat ik ook echo gehad het kindje was 4 a 5 weken groot/oud en zag er goed uit alleen geen hartje. Na mijn bloedverlies mocht ik die woensdag weer komen en toen contateerde ze dus ook een miskraam het hcg was omlaag gegaan en en het vruchtje gestopt met groeien :( Dit is mijn 2e miskraam dit jaar al dus ik zit helemaal in de stres.

Heel veel suc6! Het kan altijd nog goed gaan!

• Barbra

Jeetje meid, dit 2x meemaken is zeker niks.

Nou ben net bij de verloskundige geweest en ook bij mij was het niet goed.

Het vruchtje was niet gegroeid en inderdaad ook geen hartactie.

SHIT ZOOI!!! Je denk dit overkomtmij niet maar toch wel.

Vrijdag naar gynaecoloog om curetage af te spreken.

WIl het niet zelf afwachten, ben als de dood om een miskraam te krijgen.

Meid veel sterkte,

geef het een mooi plekje en huil en wees verdrietig wanneer je dat wil ondanks dat het nog maar zo klein is, het heeft toch iets bijzonders dat het bij ons “groeit” of ieder geval gezeten heeft, en ik hoop voor je dat het de 3de keer wel lukt.

En nu ga ik lekker een jank nummer op zetten en effen een potje janken.

• Barbra

Nou meid ook bij mij is het niet goed.

Vanmorgen een echo gehad, en het vruchtje was niet gegroeid en ook geen hartactie te zien. Ik wens jouw ook nog veel sterkte met het verlies, ik vind het toch niet niks hoor. Ik ga vrijdag naar de gynaecoloog om curetage af te spreken.

Nu ga ik een jank nummer opzoeken en even lekker een potje janken.

Het ga je goed.

Gr. Barbra.

• kellebel

heej meis,

wat vervelend voor je dat het niet goed is gegaan. Ik ben juist heel erg blij dat het er nu via de natuurlijke weg is uitgekomen..Ik besef nu veel beter wat er allemaalis gebeurt dan de eerste keer. Ik heb nu gewoon een mini bevalling gehad en dit heeft 3,5uur geduurt en de napijntjes vallen reuze mee.Ikmoet ook vrijdag naar het ziekenhuis toe en dan ga ik afspraken maken met de gyn omdat we echt heel graag willen weten waar het fout gaat.

Nou meis heel veel sterkte en ik lees het wel weer..

xx