Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Weer zwanger

• ~ Sill@ ***~

Hi ladies,

In 2006 in Mei, Oktober en December (2ling) een MK gehad allen in of rond de 6e week. In 2007 niet zo'n beste uitslag van het Chromosomen onderzoek. mannetje heeft een gebalanceerde translocatie. Hij heeft telkens de verkeerde chromosoompies doorgegeven. De kans op MK is verdubbeld, de kans op een kindje met zware (niet levensvatbaar buiten BM) afwijking is 5%.

We moeten, als alles goed gaat, een vruchtwaterpunctie uit laten voeren. Bij een negatieve uitslag zullen we ervoor kiezen om te gaan bevallen, gezien ons kindje niet levensvatbaar zal zijn.

Nu ben ik weer zwanger 4 wkn, dus nog heel pril. Ik wordt heen en weer geslingerd door blijdschap maar ook mega veel angst. We hebben lang op een 4e zwangerschap moeten wachten en nu het zover is weet ik eigenlijk niet wat ik ermee aan moet. Blij zijn of doen alsof het er niet is totdat ik over de 6 wkn ben.

Ik weet het niet, ook niet echt duidelijke kwaaltjes ook dat maakt me weer onzeker.

Borsten voelen “anders” maar niet pijnlijk of groter. Ik heb veel “gas” in de darmen, van de week nog flink aan de race, maar sinds gister geen “grote” boodschap meer gedaan. Ben wel moe maar niet extreem, wel vroeg wakker.

En het ergste is dromen…

Ik droomde vannacht over bloedverlies! En dat heb ik bij al mijn zwangerschappen gehad en ik hoop dat dit dus dit keer NIET uit komt.

Dus de hele dag ren je naar de WC, bij elk krampje of plasje durf je eigenlijk niet in de wcpot te kijken of op mijn wcpapiertje.

Pffff ik vind het dus gewoon doodeng.

Op hoop van zegen!!!

• kellebel

Jeetje meid wat een verhaal! Gefeliciteerd met je zwangerschap maar ik begrijp maar al te goed hoe je je voelt..

Ik duim voor je!

xx

• Pebbles mv 2 boys en 22-06-08

Gefeliciteerd met je zwangerschap. wat een verhaal. Kan me voorstellen dat je heel veel angst hebt. Ik heb net 1 miskraam gehad en voel al angst, wat moet jij dan wel niet voelen. Ik duim voor je dat dit jaar je geluk wordt.