Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Bianca en Deb en ukkie

• chantal

Hey meiden,

Hoe is het met jullie zwangerschappen? Hopelijk gaat alles heel erg goed.

Ik heb ook goed nieuws!!!! Ik heb vanmiddag getest en ik ben ook weer zwanger!!! Tuurlijk heb ik ook een beetje een dubbel gevoel, maar op het moment voelt het goed en zijn we super blij!

Wilde het jullie ff laten weten…

Deb hoe was t bij de verlos?

En Bianca wanneer moet jij? Ben erg benieuwd….

Liefs Chantal

• Deb en ukkie

hoi meid.

GEFELICITEERD!!

Vorige week dinsdag ben ik bij de verlos geweest.

De uk was erg goed gegroeid.En we hebben de combitest laten doen en de uitslag is perfect.

1 op de 5000 of meer dan 5000 dat er iets mis is met onze uk.Dus die kans is wel heel erg klein.Nu kan ik dan ook eindelijk een beetje gaan genieten.

De eerste weken duurde na mij idee ontzettend lang,maar nu ik er op terug kijk is het eigenlijk wel super snel gegaan.

Ik hoop dat bij jullie de spannende tijd voorbij vliegt en dat jullie snel kunnen gaan genieten van een gezond ukje.

Ga maar snel een afspraak maken bij de verlos.

Groetjes mama Deb

• chantal

Hoi,

OOOhhhh wat fijn dat het allemaal goed is zeg. Dat moet een heel gerust gevoel geven. Lekker genieten maar.

Bij mij is het allemaal nog wel heel erg pril, ben net 4 en halve week dus ik heb nog een lange weg te gaan, maar t voelt goed en ik probeer nu al te genieten. Fijn dat het best weer snel raak is. Hopelijk gaat het nu wel goed…maar dat weet je natuurlijk nooit.

Geniet ervan!!!

• bianca

He Chantel,

GEFELICITEERT!!!!!!!!!!!!

Echt super!!!

Beetje laten reactie misschien maar ben net pas terug van vakantie.

Ik heb maandag een echo gehad en alles gaat perfect.

Ben nu ruim 8 weken en mag met 11 weken weer komen voor een echo.

Kunnen we alle drie na alle ellende gelukkig en zwanger 2008 in.

Heel veel sterkte.

En geniet ervan.

Liefs Bianca.