Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

klap

• Frommel

Duurde het bij andere mensen ook zo lang voordat ze de klap kregen dit heeft bij mij nu geduurd tot ik voor de laatste controle na mijn MK terug naar de gyn moest.

Toen ik daar zo zat tussen al die dikke buiken in de wachtkamer heb ik in de kamer van de gyn toch ff gehuild. afgelopen weekend heb ik heel de zondag niets anders gedaan als gejankt, gewoon van verdriet van pech en alles.

Ook moet ik nog wachten totdat ik weer ongesteld ben. Ik wil niet wachten ik wil zwanger zijn. Ik las ergens dat het soms 8 weken duurt voordat je weer ongesteld wordt. 8 weken lang hoor. Is dit gevoel normaal, zo n intens verdriet heb ik nog nooit gehad.

Groetjes

Heleen

• saskia

Vreselijk is het he?! Bij mij is het 3 weken geleden en ik ben nog steeds verdrietig. Je hoeft niet perse te wachten totdat je ongesteld wordt is mij verteld. Het is handiger om te weten hoe lang je zwanger bent. Maar wat kan ons dat nou schelen? Dat zien we wel weer op de echo vind je niet?!

Sterkte!

• Pebbles mv 2 boys en 22-06-08

Ik deed al die tijd heel luchtig. Ook toen ik het vruchtje had verloren deed ik heel nuchter. Mensen in mijn omgeving zeiden ook dat ik er wel erg makkelijk mee omging. Ik was op vakantie en heb gewoon vakantie gevierd.

Toen kwamen we thuis en vertelde een vriendin dat ze zwanger was van de derde. Dat was voor mijn de 1e klap. Toen heb ik wel even zitten huilen.

De grootste klap kwam toen ik weer ongesteld werd. Ik ben na de miskraam gelijk weer gaan klussen. Toen ik weer ongi werd heb ik echt gejankt.

Ik heb geluk gehad. Na mijn miskraam ben ik een keer ongi geweest en nu ben ik weer zwanger. Wel met 6 weken weer bloed dus volgende week krijg ik een echo.

Sterkte met het verwerken en neem je tijd

• Zo-evy + ? 25-06-2008

Veel sterkte, wij hoefte trouwens niet te wachten van de gyn, ik was 9 weken bij de miskraam en ben gelijk weer zwanger geraakt

Succes

• saskia

Ben je niet meer ongesteld geweest dan?

Ik vraag dit omdat ik ook nog niet ongesteld ben geweest na mijn miskraam, nu 3 weken geleden….., en hopelijk ben ik snel weer zwanger!

• kellebel

ik wil ook meteen weer zwanger raken heb afgelopen zaterdag het vruchtje verloren maar om nu 6 weken om de dag te gaan klussen dat lijkt me wel veel.Hoe wist je wanneer je je eisprong had??

• Frommel

Ik weet dat ik mijn eisprong heb als ik meer witte vloed heb dan anders, heb t nog niet fout gehad.

• Zo-evy + ? 25-06-2008

Ik wist niet wanneer mijn eisprong was. We hebben maar 2 x geoefend in die periode (warne ook ana het verhuizen) en het was raak.

• saskia

Ik duim voor je dat alles goed is volgende week!!!

Hopelijk ben ik ook weer snel zwanger…, het is bijna 4 weken geleden, dus we wachten wel af.