Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Voor de 3e keer zwanger dit jaar

• Irene mv 1

Ik kwam er vandaag achter dat ik weer zwanger ben. Voor de derde keer. Heb dit jaar al 2 miskramen achter de rug, in januari en in september.

Aan de ene kant ben ik heel erg blij, aan de andere kant vreselijk angstig dat het weer foutgaat…..ieder toiletbezoek ben ik bang om te ontdekken dat het weer fout afloopt….

• Vanes

Hoi Irene,

Begrijp een beetje hoe je, je voelt.. heb in oktober een miskraam gehad. Ik ben zo regelmatig ongesteld en voel (meestal) wanneer m'n eisprong is dat ik 2 x zwanger ben geraakt binnen een maand. Nu heb ik volgens mij weer m'n eisprong maar ben ook bang om weer zwanger te raken (gek he??). Houdt me trouwens niet tegen hoor!!!

Hoe ver ben je? Genieten zal nu toch niet gebeuren want die onzekerheid blijft maar probeer maar een beetje rustig te praten en wat afleiding te zoeken (makkelijker gezegd dan gedaan…)

Gr. Vanes

• Irene mv 1

Hoi,

Ja ik ben pas 2 dagen overtijd maar de test was wel positief. Dus nog niet erg ver maar ja het begin is er!

• kellebel

hejhej,

allereerst gefeliciteerd!Ik snap heel goed hoe je je nu voelt.

OOk ik heb dit jaar 2 miskramen gehad 1 in mei en 1 in nov.Ik hoop dit jaar nog een keer goed zwanger te worden en dat het dan ook gewoon goed blijft gaan.

Wij zijn al wel wezen bloed prikken voor het chromosomenonderzoek. Ik ben zo bang om deze ellende nog een keer mee te maken vandaar ook dat dit onderzoek nu al gedaan wordt ipv na een evt 3e miskraam..

Nogmaals gefeliciteerd en probeer ervan te genieten!

xx

• even zo

Gefeliciteerd ! hier nog iemand met 2 miskramen achter elkaar ben nu weer zwanger 7 weken maar ben zo bang heb het ook nog tegen niemand verteld.

• Vanes

Je moet toch ergens beginnen ;-)

Voel je je anders dan tijdens je vorige zwangerschappen? Ik voelde me meteen vrij goed met m'n 2de zwangerschap (ben niet misselijk geweest en geen gevoelige borsten) daardoor was ik al heel onzeker, werd uiteindelijk ook een miskraam. M'n eerste zwangerschap was ik heel erg ziek en dat is wel goed gegaan, zegt allemaal niets!

• Vanes

Gefeliciteerd! Heb je al een echo gehad? Een hartje zien kloppen?

Hoe ver was je met je andere zwangerschappen totdat het mis ging?

Ik denk dat als je een miskraam (of meerdere) eenmaal hebt gehad dat je de eerste wk/mnd niet echt kan ‘genieten’ van je zwangerschap. Succes!

• Roelie1

ja, dat kan ik me heel erg goed voorstellen.

Probeer er toch maar van te genieten

• even zo

Nee ik heb a.s. woensdag mijn eerste echo en ik ben nu al zenuwachtig :-( de eerste miskraam kreeg ik met 9 weken en de tweede met 6 weken.

Nee je kan er ook niet van genieten , je zou de weken wel vooruit willen duwen maar dat gaat niet he.

En jullie dames ?

• Vanes

Met m'n 1ste zwangerschap kon ik de wk wel vooruit kijken omdat ik zooo ziek was. M'n 2de zwangerschap voelde ik me ok maar kon niet wachten op de echo die ik met 18 wk zou krijgen (dan wist ik of alles goed was…) Was daar zo mee bezig dat ik een bloeding met 8 wk niet verwachtte, naief he?

Nu maar hopen dat ik weer snel zwanger ben…

Voel je je wel ok? Zal voor je duimen!