Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Voor de 3e keer zwanger dit jaar

• Joyce mv 17-05-08

Hoi Irene

Ik ben dit jaar ook al voor de 3e keer zwanger. Ik was in januari voor de eerst keer zwanger, en mk gehad in maart. was er helemaal ondersteboven van. Hebben het hartje zien kloppen enz. Ook curritage gehad wat ik niet prettig gevonden heb overigens. In juli was ik weer zwanger. Kon niet zo blij zijn, en had er een slecht gevoel over vanaf de eerste minuut dat ik wist dat het zo was. Na 2 dagen begon ik hevig te vloeien. Die zwangerschap eindigde ook in een miskraam.

In september deed ik weer een test, had het gevoel dat het weer zover was. En ja, ik was weer zwanger. Ik had meteen een ander gevoel over de zwangerschap, hoewel ik toch angst had/heb. Ik had meteen de VK gebeld en kon na 2 weken al erheen. Heb met 6 weken al een echo gehad. Het zat er nog. Zelfs het hartje klopte al :D Wat waren we blij. 4 weekjes geleden had ik weer heftige buikpijnen en dacht dat het miszat. Dus weer een echo laten maken. Gelukkig was alles goed, baby groeide goed, hartje klopte goed, *ook horen kloppen*. Dus alles goed. Ik ben nu 14 weken en 5 dagen zwanger en met de baby gaat alles goed gelukkig.

Je moet gewoon positief blijven denken. En als je gevoel zegt dat dit wel goedzit, dan zit het ook goed. Heb je toch het gevoel dat het niet goedzit, dan klopt dat gevoel ook meestal. Ik denk aan je. En het zal zeker goedkomen.

Probeer anders met de VK te regelen dat je ook eerder al een echo krijgt. Dat heb ik ook gedaan,. En dat helpt.

Succes.

Groetjes Joyce

• Irene mv 1

ben ik dus niet meer zwanger…………

• Roelie1

Wat erg voor je! Sterkte ermee!!