Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

waar blijft de ongesteldheid?

• saskia

Hai allemaal,

Aanstaande vrijdag is het 5 weken geleden dat ik ben ingeleid omdat mijn kindje was overleden na 16 weken zwangerschap. Na de bevalling ben ik gecurreteerd omdat de placenta niet loskwam. Nu ben ik nog steeds niet ongesteld geworden……. Heeft iemand hier ook ervaring mee? Zou het al kunnen zijn dat ik nu al weer zwanger ben, na 2x keer vrijen?

Saskia

• Vanes

Hoi Saskia,

Wat een naar verhaal! Het kan zijn dat je zwanger bent (heb je al een test gedaan?) maar je hebt ook een bevalling gehad. Na een bevallig kan het volgens mij wel een paar wk duren voordat je weer ongesteld wordt. Is voor iedereen weer anders!

Na m'n miskraam werd ik na 4 wk weer ongesteld maar ik weet niet of je dat kan vergelijken. Ik dacht zelfs dat ik ook meteen weer zwanger was maar toch niet.

Ik zou gewoon ff een test halen!

Succes!

Vanes

• saskia

Bedankt voor je reactie! Ik ben nu een beetje ongesteld geloof ik. Een klein beetje teleurgesteld, maar ja, het was een piepkleine kans dat ik zwanger zou zijn. We gaan er gewoon weer voor!

Saskia

• saskia

Nog even over dat ‘beetje ongesteld’. Nu lijkt het weer weg te zijn?? Snap er zelf niets meer van! Ben ik het nu wel/niet?????

Groetjes Saskia

• Vanes

Heb je ook menstruatie pijn gehad? Om van alle onzekerheid af te zijn zou ik toch even een test halen! Weet wat je voelt: je wil gewoon weer zwanger raken maar je lichaam is ff in de war.. Dat is wel het voordeel van ongesteld worden, kan je weer uitrekenen hoe vruchtbaar etc (ik tenminste…)

Zal voor je duimen dat je toch zwanger bent (of snel ongesteld wordt), heb je tenminste duidelijkheid!!!

Laat je het me weten?

Groetjes,

Vanes

• saskia

Hai Vanes,

Ik heb wel wat menstruatieklachten gehad, zoals krampjes onder in mijn buik…Gisteren weer wat bloed, gisternacht niet en nu vanmorgen wel weer! Weet dus eigenlijk wel zeker dat ik ongesteld ben! Nu kan ik tenminste mijn volgende vruchtbare dagen uitrekenen, is ook wel weer een voordeel!!

Bedankt voor je reactie trouwens!

Groetjes Saskia

• Vanes

Tuurlijk, doe maar een beetje rustig aan… We houden elkaar op de hoogte!

Groetjes,

Vanes