Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

wachten met "klussen"na miskraam?

• Roelie1

wat is verstandig? om direct na de miskraam weer opnieuw proberen zwanger te raken, of moet je eerst weer een keer ongesteld worden??

• Vanes

Ze geven het ‘advies’ om eerst een keer ongesteld te worden maar waarom? Volgens mij kan je dan niet precies uitrekenen hoe ver je bent als je weer meteen zwanger bent. Wij zijn meteen weer aan ‘de slag gegaan’!

• Barbra

Hai,

Nou ik ben inmiddels gecurriteerd onder plaatselijke verdoving, ik kan je zeggen dat was geen pretje. Maar oke. Ook tegen mij zeiden ze wachten na je eerste menstruatie. Maar dat zeggen ze alleen maar omdat je dan ongeveer weet hoever je ben. Nou ook wij wachten daar niet op hoor. En zijn al weer heerlijk aan het “klussen”. Succes en duimen dat het maar weer snel raak mag zijn.

• Deb en ukkie

ik heb 27juli een miskraam gehad en wij zijn daarna gelijk weer aan de slag gegaan en met het resultaat dat ik na mijn miskraam niet meer ongi ben geweest en morgen 16 weken zwanger ben.

Op de echo kunnen ze wel zien hoe ver je bent hoor.

Succes met klussen!!

• Frommel

Ik moet wachen van de gyn met klussen, wel netjes condooms gekocht, Maarre in het heetst van de strijd vergeten we die gewoon perongeluk xpres.

Groetjes Heleen

• bianca

Hallo allemaal,

Ik ben 15 aug gecureteert,

19 sept 1x ongi geweest,

20 okt getest en zwanger!!!

De gyn had ons ook aangeraden om 1 ongi te wachten.

Hoop voor jullie dat het ook allemaal zo snel gaat als bij mij.

Sterkte.

• loes1981

hoi hoi!

gefeliciteerd! hoe voel je? wanneer heb je een echo? .ik ben 13 aug gecureteert en nog steeds heel raar ongi ik hoop dat alles goed bij je gaat!

• pop

En of het zin om te wachten na een miskraam!!!!

Mijn gyn legde uit dat er een verhoogde kans is om weer een miskraam te krijgen als je niet 1 menstruatie afwacht. Je lijkf moet weer op orde komen, dus geef het even de tijd om de boel te reguleren. De kans dat je anders weer een miskraam krijgt ligt op 20%. En dat vond ik reden genoeg om maar even een maandje te wachten!!!

• bianca

Ons hadden ze ook gezegt een menstruatie af te wachten maar dat is meer om je lichaam wat rust te geven.

Bij iedere zwangerschap heb je 20% kans op een miskraam.

• pop

Mijn gyn legde uit dat je 2x zoveel kans op een miskraam hebt als je de eerste menstruatie niet afwacht. Dacht dat hij 20% zei, maar kan ook meer zijn. Hoe dan ook, hij raadde het ten sterkste af omdat uit onderzoek gebleken is dat je meer risico op herhaling loopt…