Ik heb net een miskraam gehad,we zijn alweer druk aan het “klussen”.
Het lijkt me als je dan weer zwanger wordt, je extra bang bent…..vooral rond die week dat het toen mis is gegaan.
Hebben jullie hier ook last van?
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsHoi Roelie,
Ja ik ken je gevoel en heb hier zeker ook last van. Afgelopen augustus heb ik ook een miskraam gehad en we zijn nu weer druk bezig met het proberen zwanger te worden.
Ik denk ook dat we niet zo blij zijn als de eerste keer met de zwangerschap omdat in je achterhoofd een stemmetje spreekt dat het toch fout kan gaan. Ik hoop, wanneer ik weer zwanger mag worden, dat ik dit verkeerd beoordeel nu en we net zo blij zijn als de eerste keer.
Het wordt een spannende tijd in ieder geval.
Succes met het opnieuw zwanger worden.
Gr. SandraRoelie1 schreef:
>
> Ik heb net een miskraam gehad,we zijn alweer druk aan het
> “klussen”.
>
> Het lijkt me als je dan weer zwanger wordt, je extra bang
> bent…..vooral rond die week dat het toen mis is gegaan.
>
> Hebben jullie hier ook last van?
Heb ik ook! De eerste zwangerschap ging super (behalve dat ik heel ziek was maar dat heb je er echt voor over). 2de x was ik minder relaxed omdat m'n zoontje geboren is met een hartafwijking en me daar toch wel druk om maakte. Ik kreeg met 9 wk een miskraam (okt.)
Als ik nu weer zwanger raak ben ik blij als ik het hartje zie kloppen maar echt genieten kan ik pas als ik de 20 wk echo heb gehad.
We doen er niks aan maar bang ben je zeker de eerste wk!!!
Succes, hopen dat jullie maar snel zwanger raken!!
Ik herken het zeker.
Juli dit jaar heb ik een miskraam gehad.Na mijn miskraam was ik gelukkig gelijk weer zwanger,maar het kost me ontzettend veel moeite om er van te genieten en niet bang te zijn dat het mis gaat.
Ik ben nu inmiddels ruim 16 weken zwanger,dus de spannendste weken zijn gelukkig voorbij.Donderdag mogen we weer naar de vk voor een echo en telkens vind ik het weer spannend.
ik hoop dat jullie ook snel weer zwanger zullen zijn en dat het deze keer wel allemaal goed zal gaan.
Ik heb in augustus een miskraam gehad. Na een keer ongi was ik weer zwanger. Alleen heb ik wederom last van bloedverlies. Vandaag krijg ik weer een echo. Heb eigenlijk pas 1 keer in de afgelopen weken het fijne besef gehad dat ik zwanger ben. Van de rest leef ik met de dag en hoop dat ik snel 20 weken ben.
Hoi allen,
Na een jaar proberen waren we eindelijk zwanger, dolgelukkig natuurlijk. Maar het was maar van vrij korte duur, ik kreeg een miskraam….. (denk dat ik ongeveer 7 weken ver was). Nu zijn we twee maanden verder en heb ik juist weer mijn menstruaties gekregen.
Het begint frustrerend te worden, elke maand afwachten. Het is bijna of ik leef van maand naar maand of van menstruatie naar vruchtbare periode naar menstruatie. Na elke menstruatie mag de tijd van mij voorbij vliegen!
Nu vraag ik mij enkel af, hoelang moeten wij nog proberen? Weer een jaar wachten voordat het lukt? Of moet ik sneller hulp zoeken?
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?