Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Nog zwanger na miskraam?

• John

Hallo allemaal, een vriendin van me heeft pas een miskraam gehad, na een zwangerschap van ongeveer 5-6 weken volgens mij.

Nu heeft ze soms het gevoel dat ze nog steeds zwanger is, moe, misselijk enz. En ze is 2 weken over tijd.

Kan ze nog zwanger zijn, en dat het een tweeling is geweest, misschien vanishing twin? Of kan het lijken op een miskraam maar iets anders zijn geweest en dat ze nu nog steeds zwanger is?

Ze is niet opnieuw zwanger geworden, dat is het in elk geval zeker niet.

Alvast bedankt.

• Vanes

Hoi John,

Is ze na de miskraam al weer een keer ongesteld geweest? Anders kan je niet zo goed zeggen dat ze 2 wk over tijd is.

Volgens mij kan ze het beste een zwangerschapstest halen en dan een echo laten maken als deze positief is.

Succes!

Groetjes,

Vanes

• John

Dat weet ik zo niet. Maar zo kort na een zwangerschap kan een test toch positief aangeven door de vorige zwangerschap, terwijl dat niet zo is?

• Deb en ukkie

weet ze wel zeker dat ze een miskraam heeft gehad??

Sommige dames verliezen ook best veel bloed tijdens de zwangerschap,maar hebben dan geen miskraam.

• John

Ja het was zeker een miskraam. Maar ze is ondertussen al bij de dokter geweest, en ze is dus weer/nog steeds zwanger, is dus een tweeling geweest in het begin..

• Vanes

Gelukkig! Dan mag ik je wel feliciteren! Succes met haar verdere zwangerschap! Kon de dokter ook al vertellen hoe ver ze nu is?

• John

Het is niet mijn vriendin, maar een vriendin.

• Deb en ukkie

nou gelukkig voor het ene ukkie en helaas dat de ander het niet heeft gered.

Ik hoop dat ze toch een beetje kan gaan genieten.