Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

durf je nog wel zwanger te worden na meerdere miskramen?

• Pebbles mv 2 boys en 22-06-08

Hoi,

Het is vandaag afwachten of het met deze zwangerschap wel goed gaat. Ik heb wederom helder rood bloedverlies. Vanmiddag krijg ik een echo.

Mijn man en ik weten nu beide niet of we hierna nog wel zwanger willen worden. Kan je nog een keer die angst aan? Durf je nog een keer te kijken of het nu wel goed gaat?

We hebben beide de wens voor een derde maar na twee keer al die stress begint dat toch af te zwakken. We hopen gewoon dat deze zwangerschap goed gaat maar als dat niet zo is moeten we eens goed gaan nadenken.

Gr. Daan

• shirley

Hoi Daan,

susses vanmiddag hoop voor jullie dat de echo jullie goed nieuws zal geven.

Groetjes shirley

• Deb en ukkie

hoi Daan,

Toen ik na mijn miskraam weer zwanger bleek te zijn.

Zei ik wel tegen mijn vriend als het nou weer fout gaat wil ik nooit meer zwanger worden.Het is gelukkig tot nu toe (ben nu ruim 16 weken) nog allemaal goed.

Dus ik heb niet voor deze keuze gestaan.

Maar k begrijp je onzekerheid.

Ik hoop dat het bij jou toch ook allemaal goed is.

Sterkte!!

• Deb en ukkie

hoi Daan.

Heb inmiddels via het zwangerschapsprikbord vernomen dat het bij jou alweer mis is.

Ik vind het echt verschrikkelijk voor je..

Heel veel sterkte meid!!

• Vanes

Hoi Daan,

Sterkte! Het zet je inderdaad wel aan het denken! Probeer je rust te pakken, lichamelijk en geestelijk zal je het hard nodig hebben!

Gr. Vanes

• kellebel

Jeetje meis ik lees net je berichtje! Wat ontzettend k#t zeg :(

Heel veel sterkte met dit onwijze verdriet!

xx

• Pebbles mv 2 boys en 22-06-08

Dank je meiden

• ~ Sill@ mv ***+ 15/07/08~

Ja ik durf nog wel zwanger te worden, en dat ben ik nu ook (6wkn)

Maar de angst…gaat denk ik de hele zwangerschap niet meer weg.

Ik wens je heel veel sterkte meis!

• bBagheera

Laat het anders 's een half jaartje betijen. Als de kinderwens toch weer de kop gaat opsteken, merk je dat vanzelf. Als ik me goed herinner zijn de afgelopen zwangerschappen allemaal vrij snel op elkaar geweest, geef het even tijd meis….

Bij mij is het (pas) een keer misgegaan, maar voor ik het gevoel heb er helemaal voor te kunnen gaan, doe ik echt niets hoor…..

Sterkte in ieder geval!

• Deb en ukkie

de angst gaat denk ik heel de zwangerschap niet meer over nee.

Ik ben nu bijna 17 weken zwanger,morge weer een echo.

Wat ben ik zenuwachtig.En telkens denk ik als deze echo goed is ga ik er van genieten en hoef ik nergens meer bang voor te zijn.Maar helaas….