Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

wanneer weer ongesteld na MK?

• Roelie1

Ik heb 4-11 een MK gehad.

Werd normaal altijd rond de 21ste ongesteld.

Ben het dus nog niet geworden….

Kan die datum dan veranderen, en dat je dan voortaan rond de 4e ongesteld

wordt??

Hoe zit dat eigenlijk?

• Vanes

Hoi,

Je kan er helemaal niks van zeggen. Sommige worden 2 wk na een miskraam weer ongesteld en andere bijv. weer 4 wk. Je ‘oude’ datum zegt dus helemaal niks meer. Ik werd altijd begin v/d maand ongesteld en dat is nu eind v/d maand geworden.

Het is hetzelfde als je bevallen bent… de 1 is weer sneller ongesteld als de ander. Nog ff afwachten dus (of je bent weer zwanger ;-)

Succes!

• Barbra

Hai,

Ook ik zit te wachten op mijn menstruatie.

9 november gecurriteerd en ook nog niks.

Zit maar te hopen dat ik misschien alweer zwanger ben, we hebben er wel voor geklust, ook al heeft de gynaecoloog afgelopen maandag gezegd, eerst een menstruatie afwachten, ik dacht je moet is weten. Maar vandaag een test gedaan en nog niks. Kan te vroeg zijn, maar baalde wel. Dus afwachten maar weer.

Succes en duimen

Barbra.

• Roelie1

Ik durf er nog niet aan te denken dat ik mischien wel weer zwanger ben!

Mijn borsten beginnen deze week wel steeds gevoeliger te worden. Misschien dat mijn ongi er bijna aan zit te komen…….

• Deb en ukkie

Na een miskraam kan het ook 6 weken duren voor je weer ongi word.

Ik was gelukkig een van de gelukkige die gelijk na een miskraam zwanger was.

Ik hoop voor jullie ook snel op een positieve test

• Vanes

Ik ben 2 x binnen een maand zwanger geraakt. Nu na m'n miskraam (4 okt) ben ik alweer 2x ongesteld geweest.. Ik word er vooral erg onzeker van en bang dat het helemaal niet meer lukt. Ik was volgens mij ook weer meteen zwanger na m'n miskraam (test was positief, wel na een half uur…) maar werd een dag later toch ongesteld.

Tja, geduld zeggen ze dan… en als je dat nou niet hebt?

• even zo

Dan ben je niet gelijk zwanger geweest maar dan was er nog hcg van je mk in je bloed.

Sterkte in ieder geval