Ik heb 4-11 een MK gehad.
Werd normaal altijd rond de 21ste ongesteld.
Ben het dus nog niet geworden….
Kan die datum dan veranderen, en dat je dan voortaan rond de 4e ongesteld
wordt??
Hoe zit dat eigenlijk?
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsHoi,
Je kan er helemaal niks van zeggen. Sommige worden 2 wk na een miskraam weer ongesteld en andere bijv. weer 4 wk. Je ‘oude’ datum zegt dus helemaal niks meer. Ik werd altijd begin v/d maand ongesteld en dat is nu eind v/d maand geworden.
Het is hetzelfde als je bevallen bent… de 1 is weer sneller ongesteld als de ander. Nog ff afwachten dus (of je bent weer zwanger ;-)
Succes!
Hai,
Ook ik zit te wachten op mijn menstruatie.
9 november gecurriteerd en ook nog niks.
Zit maar te hopen dat ik misschien alweer zwanger ben, we hebben er wel voor geklust, ook al heeft de gynaecoloog afgelopen maandag gezegd, eerst een menstruatie afwachten, ik dacht je moet is weten. Maar vandaag een test gedaan en nog niks. Kan te vroeg zijn, maar baalde wel. Dus afwachten maar weer.
Succes en duimen
Barbra.
Ik ben 2 x binnen een maand zwanger geraakt. Nu na m'n miskraam (4 okt) ben ik alweer 2x ongesteld geweest.. Ik word er vooral erg onzeker van en bang dat het helemaal niet meer lukt. Ik was volgens mij ook weer meteen zwanger na m'n miskraam (test was positief, wel na een half uur…) maar werd een dag later toch ongesteld.
Tja, geduld zeggen ze dan… en als je dat nou niet hebt?
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?