Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

als ik weer zwanger raak...

• Roelie1

wil ik het eigenlijk niet eens weten. Ik ben dan veel te bang dat het weer mis gaat. Bij elk krampje denk je dan o nee toch!

Hadden jullie dit gevoel ook?

• Pebbles mv 2 boys

dat herken ik wel. Het liefst weet ik het pas met 12 of 16 weken.

• kellebel

ook ik herken dit maar al te goed.. Ik heb het vermoeden dat ik nu 4 weken na mijn miskraam weer zwanger ben, maar ik durf niet eens te testen. Dus ik laat het ook nog wel even zo en over een paar weken als ik er aan toe ben dan ga ik wel testen!

• even zo

Ja herkenbaar ik wilde ook heel laat testen terwijl ik normaal niet eens kon wachten totaan mijn nod.

En inderdaad iedere zwangerschap ben je weer bang , ben nu dus weer zwanger na 2 miskramen maar ik heb weer bloedverlies en buikpijn (die is nu minder) heb ook 2 stolsels verloren van 5 a 6cm.

Heb donderdag weer een echo gehad het hartje klopt wel maar ze geven me garantie totaan de deur :-(

• Vanes

Ik herken het ook maar aan de andere kant wil ik het zo snel mogelijk weten ivm aanpassen eten/drinken. Ben zo bang dat het (miskraam / erfelijke afwijking) door mij komt dus probeer ik dat uit te sluiten.. Maar ben zo blij als ik de 20 wk heb gepasseerd, ga ik dat nog meemaken is nu het gevoel.

Hebben jullie dat niet?

• kellebel

Ik eet en drink alleen dingen die verantwoord zijn. Wij zijn bezig met het chromosomenonderzoek en krijgen hier in feb de uitslag van maar dit weerhoudt ons er niet van om toch door te klussen. Ik zoou natuurlijk ook graag die 20 weken grens over willen, maar ik heb zelfs ook beide keren geen kloppend hartje gehoord, dus ik zou ook wel erg blij zijn als ik dit wel hoor.

• Vanes

Eet je dan geen rood vlees, niet meer als 1 boterham met smeerworst, geen blauwe kaas, geen ingevroren eten etc..?? Je moet niet denken dat het een vrezelijke opgave voor me is maar als ik niet zwanger ben geniet ik daar toch van. Tja en tijdens m'n 1ste zwangerschap heb ik alles gedaan en gelaten wat nodig was en toch had ik een kindje met een ernstige hartafwijking. Ik heb nu een gezond kindje maar de angst zit er aardig in dus ik ben blij als ik eerst een hartje zie kloppen en met 20 wk weet of het deze x echt een gezond hart is!