Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Verdriet

• Pebbles mv 2 boys

Hoi,

Het verdriet van mijn 2e miskraam begint nu, anderhalve week later, te komen. Gisteren zag ik het programma Babyboom en bij de bevalling knapte ik. Ik had ook zo graag volgend jaar juni weer willen bevallen. Ik had ook zo graag weer die pijn willen voelen maar daarna dat mooie geluksgevoel.

Ik heb al veel gehuild dat afgelopen dagen. Woensdag een controle echo en gesprek met de VK. Ik hoop dat ik het daarna een plekje kan gaan geven.

Gr. Daan

• Roelie1

Hoi,

ja vreselijk als je dan geconfronteerd wordt met andere bevallingen/zwangerschappen!

Ikheb zelf begin nov een MK gehad, en om de een of andere reden heb ik er nog geen traan om gelaten! Hoop niet dat de klap later nog komt..

Ik vind het natuurlijk ook heel erg, en hoop snel weer zwanger te worden.

Veel sterkte met het verwerken van je verdriet, en ik hoop dat je het een goed

plaatsje kan geven in je hart.

• kellebel

Hoihoi,

Ik weet precies hoe je je voelt!

Heel veel sterkte!

xx

• Pebbles mv 2 boys

Bij de 1e keer was ik ook erg nuchter. Pas toen een vriendin vertelde dat ze zwanger was van de derde kwam de klap. En de klap kwam toen ik weer ongesteld werd.

• Pebbles mv 2 boys

Dank je

• Frommel

Ik weet hoe je voelt, mijn man vond het maar raar toen ik begon te huilen bij die bevalling.

Veel sterkte

• pop

Ik denk dat we allemaal begrijpen waar je tranen vandaan komen. Ik kijk Babyboom soms bewust even niet, gewoon omdat ik er zo verdrietig van wordt.

Gun jezelf de tijd en laat de tranen maar gewoon komen meid. Heel veel sterkte!

Pop