Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

zwaar weekend voor de boeg

• kellebel

Hoi meiden,

Ik zie zo op tegen dit weekend.Zaterdag is de uitgerekende dag van mijn 1e miskraam.Ik hoopte zo dat ik op deze dag weer opnieuw zwanger zou zijn en goed nieuws kon gaan vertellen maar ook dit leuke nieuws is op een miskraam uitgelopen en dat doet op dit moment zoveel pijn.Dus helaas zal dit een zwaar en emotioneel weekend gaan worden :(

Ik heb as zaterdag precies 5 weken geleden een miskraam gekregen en ben nog niet ongesteld geworden dus stiekem hoop ik natuurlijk op een nieuwe zwangerschap..Ik ga morgen dus wel even naar de drogist om wat tests te gaan halen en wie weet heb ik van het weekend zoveel goede moed om te gaan testen!

Dit zou natuurlijk wel een leuk lichtpuntje zijn in deze zware periode..

xx

• Vanes

Zal voor je duimen!! Laat je het weten als je een test gedaan hebt? Succes en sterkte aankomend weekend!

x

• @lie

Sterkte!

Ik hoop dat je positief test!

• kellebel

vanmorgen kon ik me niet meer inhouden en heb getest maar negatief :(

Misschien toch nog te vroeg getest, zolang ik niet ongi wordt heb ik hoop!

• Pebbles mv 2 boys

Ik hoop echt dat je positief test. Als je nu ongi wordt is je weekend nog erger. Heel veel sterkte

• Irene mv 1

Hoi,

Allereerst heel veel sterkte.

Je hormoonhuishouding moet na een miskraam weer in een ritme komen. Dit duurt soms langer dan een normale cyclus. Bij mij duurde het ongeveer 6 weken nadat ik weer ongesteld werd na een miskraam. (4 miskramen achter de rug).

Houd er ook rekening mee dat het hcg hormoon tot 9 weken na een miskraam in je lichaam aanwezig kan zijn. Dus stel je test te snel na een miskraam, kan deze positief zijn terwijl je op dat moment dus niet zwanger bent….

Sterkte ermee en hopelijk ben je snel weer zwanger!