Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

ernstig buikpijn na miskraam?????

• tuttebel

ik heb na mn miskraam hevige buikpijn, terwijl de eerst 2 dagen na het eerste bloedverlies eigenlijk precies als een menstruatie voelde. De huisarts zegt alleen maar af te wachten met een paracetamolleje, maar ondertussen weet ik niet meer hoe te zitten of staan.

Klinkt dat bekend?? zulke hevige pijnen bij een miskraam na slechts 5,5 weken zwangerschap?

• Pebbles mv 2 boys

Heb je het vruchtje al verloren? Anders zou ik me toch laten controleren misschien zit er nog een stolsel?

• pop

Ben je gecurreteerd? Dan zeker even naar de huisarts!

• Vanes

Pas de 5de dag na het eerste bloedverlies had ik vrezelijke buikpijn… Ik was 8 wk zwanger dus volgens mij maakt dat niet uit. Die dag ben ik (10 min, voordat ik naar het ziekenhuis ging) het vruchtje verloren. Die pijn was heviger, voor m'n gevoel, dan m'n eerste bevalling!

Kijk het even aan en anders gewoon de verloskundige bellen. Heb ik ook gedaan en zij was er meteen. Een echo is misschien ook aan te raden, weet je zeker of je alles ‘kwijt’ bent! Sterkte!

• Roelie1

ik had ook hevige buikpijn bij mijn MK. Was toen 7 weken. Heb er wel pijnstillers voor gekregen.