Hoi,
Hoe gaat het nmet jullie? Roelie heb je nog bloed verloren? En Kellebel hoe is je weekend verlopen? Heb je nog getest of ben je ongi geworden?
Gr. Daan
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumshejhej,
Het gaat aardig hier, het weekend was erg moeilijk kon elk moment in tranen uitbarsten maar heb nu wel het gevoel dat ik het nu echt achter me kan laten. ik had vrijdag al getest en die was “nog” negatief dus ik wacht het nu even af tot volgend weekend zolang ik niet ongi wordt kan het dus nog. Wel heb ik steeds krampjes als ik eraan denk maar dat zit hoop ik gewoon tussen mijn oren,haha!
Roelie ik ben ook bnieuwd hoe het met jou gaat??
En Pebbles hoe gaat het bij jou?
xx
Hai,
nee, het bloedverlies was gelukkig eenmalig die ochtend.
Ik had er ook helemaal geen krampen ofzo bij.
Heb vandaag even met mijn gyn.gebeld, moest het bloed even laten onderzoeken.
Zo kon ze goed zien of het nog een restje hormoon is, of dat er nieuwe zijn….
Vandaag zij mijn collega in de wandelgangen…….ben je weer……Ik zie het aan je gezicht!
Hoop zo dat ze gelijk heeft!
heej meis,
Ik hoop zo voor je dat het goed is!
Alleen als ik het zo lees herken ik het erg goed, ik had ook opeens op een maandagmiddag een klein beetje bloedverlies zonder krampen of iets, toen meteen ziekenhuis en verloskundige gebeld en die dachten aan een gesprongen bloedvaatje. Maar die woensdag moesten we voor een echo naar het ziekenhuis en die wees die op een miskraam en de zaterdag erna ben ik gaan vloeien en pas toen kreeg ik ook krampen!
Ik wil je niet bang maken natuurlijk en hoop dat je gewoon harstikke zwanger ben en dat alles goed gaat.
Ik duim voorje!
Met mij gaat het wel goed. We zitten weer in onze eigen huis dus dat geeft veel rust. Dat is een voordeel van mijn miskraam want nu kon ik helpen met schilderen en verhuizen. Ik denk wel vaak aan mijn uitgerekende data en hoever ik nu zou zijn. Ik had al een heel erg leuk jurkje voor de kerst en had mezelf al zie lopen in die jurk. Ik denk dat dat wel een moeilijk moment wordt.
Vandaag met de gym van mijn zoontje hoorde ik dat een van de andere moeders bevallen was van een dood kindje (zwangerschap van 9 maanden) en dan denk ik weer bij mezelf dan heb ik het minder erg. Het kan altijd erger.
We zijn gewoon op normale voet verder aan het gaan. Eerst hadden we echt sex voor het zwanger worden. Toen was de zin en de leukigheid een beetje weg. Nu doen we het wanneer we zin hebben en we zien wel.
ik vind het moeilijk om alleen sex te hebben als ik daar zin in heb… ben toch elke keer weer aan het rekenen. Gelukkig maakt dat het niet minder leuk maar ben wel wat dwangmatiger. Ken je dat?
Vanmiddag op een verjaardag vroeg iemand hoe ik me voelde en of ik al een buikje kreeg…blijkbaar wist niet iedereen van m'n miskraam. Had ook al m'n zwangerschapskleding erbij gehaald dus heb ik maar weer ver weg gestopt. Wie weet????
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?