Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Het ging zo snel

• maresno

Hoi!

Afgelopen 3 december ben ik naar de verloskundige geweest voor een 2e echo om te kijken hoever ik zwanger was. Ik was toen 6 weken en 6 dagen op weg maar we zagen alleen het vruchtzakje en er zat niets meer in…. Groot verdriet en 2 dagen later zaten we in het ziekenhuis en kregen informatie over miskramen.

Toen we een inwendige echo gingen maken konden we het vruchtzakje al niet meer vinden. Sinds afgelopen vrijdag heb ik ook een bloeding met veel stolsels erin maar geen krampen ofzo. Zijn er nog meer vrouwen die dit hebben meegemaakt?

Het maakt me heel onzeker over een volgende zwangerschap. Maar we gaan er zeker weer voor!

• Roelie1

Hoi,

vwat een vreslijk bericht voor jullie. Alles valt dan zomaar in duigen…

Doe het rustig aan, en veel sterkte!!

• kellebel

hoihoi,

Wat erg voor jullie,heel veel sterkte!

• Pebbles mv 2 boys

Mijn 1e miskraam verliep in ettapes. Eerst wat stolsels toen even niets en uit eindelijk de vruchtzak. Misschien komt het bij jou ook nog? Ik had bij beide miskramen wel krampen. Al viel het de laatste keer mee.

Sterkte

• Deb en ukkie

verschrikkelijk is dat he.

Ik herken het helemaal.(27juli dit jaar een miskraam gehad)Ik had ook geen buikkrampen of zo,maar wel veel bloedverlies.

Inmiddels ben ik 19 weken en 6 dagen zwanger en heb het de eerste weken ook erg moeilijk gehad.Telkens bang om naar het toilet te gaan en daar weer bloed aan te treffen.Gelukkig gaat het deze keer wel goed.

Ik hoop voor jullie op snel weer een positieve test en een goede zwangerschap!!