Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

shit ongie geworden :(

• kellebel

Hoi meiden,

Ik ben vandaag helaas ongi geworden :(

Best wel shit want ik had het eigenlijk niet verwacht.

We zijn echt 5 weken lang om de dag aan het klussen

geweest en dat is nu dus voor niks geweest :(

Maarja nu maar hopen dat het nieuwe jaar nieuwe kansen heeft!

• Vanes

Weet hoe je je voelt… wij zijn ook sinds de MK (begin okt) om de dag aan het klussen en ben ook nog niet zwanger (terwijl ik 2X binnen een maand zwanger ben geraakt). Frustrerend he?? Op naar de volgende maand en hopen dat in 2008 je wens uitkomt!

• kellebel

pff jeetje het leven is soms echt oneerlijk hè!

OOk ik ben 2x binnen een maand zwanger geraakt en juist nu

wilde ik het echt zo graag en nu is het niet gelukt :(

Ben jij ook al met onderzoeken bezig naar aanleiding van de miskraam?

• Roelie1

Balen Meis!

Ik hoop ook voor iedereen veel geluk voor 2008!!

• kellebel

roelie,

Hoeveel en hoelang ben jij bloed verloren??

Het is namelijk bij mij op dit moment veel minder dan normaal 1e dag menstruatie en ook heb ik verder weinig last van krampen enzo.

Mijn borstenzijn ook erg opgezwollen had jij dit ook?

• Vanes

Nee, ze zeggen dat ik pas na 3 miskramen in aanmerking kom! Hopen dat ik die natuurlijk niet haal! Heb maar 1 miskraam gehad maar omdat m'n zoontje geboren is met een hartafwijking (ze zeggen niet erfelijk) denk ik dat ik wel eerder kan/mag onderzoeken.

Eigenlijk hoop ik dat ik gewoon weer snel zwanger raak en dat het dan goed gaat… misschien een beetje naief.

En jij? Met onderzoeken begonnen? Wat gaan ze dan precies doen?

Heb vanavond weer Babyboom gekeken. Vind het echt een mooi programma maar ook wel weer erg confronterend.

• kellebel

ik heb nu 2 miskramen gehad, maar mocht nu dus alvast het chromosoomonderzoek doen en mag ook gaan bloedprikken en dan gaan ze mijn bloed onderzoeken op oa trombose. Ik hoop natuurlijk dat er uit deze onderzoeken niks ernstigs komt en dat ik gewoon de 3e keer een normale zwangerschap krijg. Maar ik ben wel ontzettend bang en onzeker geworden na dit alles.Ik heb ook weer naar babyboom gekeken maar ik houd het echt nooit droog..

Wat heeft je zoontje voor een hartafwijking?

• Roelie1

Hoi,

bij deze zwangerschap heb ik alleen maandagochtend 1x bij het toilet gaan bloedverlies gehad. Ik had ook helemaal geen krampen ofzo. Verder helemaal nietmeer die dag.

Enne….mijn borsten, die gaan al zeer doen als we erover praten! hihi

• Vanes

Hij is geboren met een VSD (gaatje in z'n hart) en een vernauwing in z'n aorta. Kwamen we pas achter dat hij 3 mnd was! Groeide niet goed en op aandringen van mij naar het ziekenhuis gestuurd. Binnen 1 wk lag hij in het LUMC. Openhart operatie gehad. Alles is nu prima en hij heeft behalve een mooie ritssluiting ;-) er niets aan over gehouden.

Vooral nu is hij erg bezig met praten en het is constant baby…. tja we doen ons best, haha!

Moet je eerlijk zeggen dat ik zo blij ben dat ik een heerlijk ventje heb en dat ik me niet kan voorstellen hoe jij je voelt! Maar we blijven duimen voor 2008!

Wanneer krijg je de uitslag van de testen? Spannend hoor!

• Pebbles mv 2 boys

Klote zeg dat je ongi bent geworden. Ik begrijp je gevoel. Als je zoveel klust en normaal snel zwanger wordt verwacht dat je ook. Echt balen.