Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

wat nu?

• Vanes

tja, denk je dat je alles hebt gehad en dan krijg je een vaginale schimmelinfectie. Heeft iemand dit ook gehad tijdens een zwangerschap? Ben natuurlijk precies in m'n vruchtbare periode maar door die zalf zal er denk ik geen bevruchting plaatsvinden… Mocht ik wel zwanger zijn dan kan het volgens de huisarts niet echt kwaad… heb niet echt vertrouwen in die man.

• FFF

Ik heb tijdens de zwangerschap van mijn eerste 9 maanden lang af en aan vaginale schimmelinfecties gehad. Om gek van te worden!

Gelukkig heeft je huisarts gelijk en kan het geen kwaad tijdens de zwangerschap. Het is alleen heel vervelend voor jezelf.

• Vanes

Het is zelfs zo erg dat ik niet eens meer denk aan zwanger raken… wil eerst van die jeuk af!!! Wordt langzaam minder maar gaat niet erg snel.

Bedankt voor je antwoord.. toch weer een geruststelling!

• FFF

Je kunt medicijnen halen bij de huisarts. Die kun je gewoon gebruiken tijdens de zwangerschap. Dan blijft het allicht eventjes weg.

• Vanes

Gaat al iets beter. Het is zo'n zalfkuur van 14 dg… wacht het nog een week af en als het dan niet over is ga ik weer naar de huisarts. Ben nu 5 dg bezig dus misschien moet het het nog echt gaan werken!