Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Snik, Snik

• Roelie1

Ben al weer wakker geworden uit mijn dromen….

Sinds gisteravond hevige buikpijn, een beetje bloedverlies.

Het zet alleen niet echt door!

Helaas, weer niet goed gegaan. Ik vind het vrij heftig 2 MK achter elkaar!!

Ik denk dat we onze kinderwens maar even op een laag pitje zetten…….

• kellebel

heej meis,

Jeetje wat ontzettend balen!

Het is een heftige periode zo 2 miskramen achter elkaar, ik kan er helaas over meepraten :(

Wij zetten alleen onze kinderwens niet op een laag pitje omdat ik gewoon wil weten waar het aan ligt waardoor het fout gaat. Want ik weiger om het gewoon bij puur toeval of domme pech te laten!

xx

Ps.

Is het kindje waar je voor aan het klussen bent,tevens je eerste kindje?

• Irene mv 1

Heel veel sterkte..:( vreselijk is dat. Helaas kan ik er over meepraten, ik heb dit jaar 3 miskramen gehad….

• Pebbles mv 2 boys

Arme meid, had zo gehoopt dat het jou bespaard bleef. Klote zeg ook twee keer achter elkaar.

Ik ben ook meer als Kellebel, ik kan het niet op een laag pitje zetten. Dat zou voor mij echt reden tot verdriet zijn. Ik wil gewoon dat het goed gaat en kan voor mijn gevoel daarom moeilijk een pauze inlassen.

Heel veel sterkte. Ik persoonlijk vond het de 2e keer veel moeilijker om te verwerken. Heb nu nog moeilijke momenten.

• pop

Jemig, wat erg voor je. Ik kan er helaas over het niet doorzetten meepraten. Ik wil je niet ontmoedigen, maar bij mij duurde het vanaf de eerste druppel bloed, 16 dagen totdat ik het vruchtje verloor. 16 lange dagen met buikpijn, bloedverlies en tranen. Ik hoop echt dat dat je bespaard blijft. Het verlies is al erg genoeg, zeker voor een 2e keer. Sterkte…

Pop