Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Hoe pak je de draad weer op?

• PC

Op 12 december had ik mijn eerste echo. Ik voelde me heel erg goed en daar was ik blij om. Bij de vorige zwangerschappen voelde ik me vreselijk ziek en ik vond het heerlijk dat ik deze keer wat minder klachten had. Nou dat heb ik geweten. Op de echo zag de gynaecoloog alleen maar een holte gevult met vocht. Niks baby, niks hartje. Die zelfde avond verloor ik al wat roze slijm en inmiddels zitten er vieze rode slijmdraden door en het stinkt maar hoe weet ik nu of alles weg is. Dit hoort een feestmaand te zijn maar mijn kalender staat nog steeds op 12 december. Ik kan gewoon niet geloven dat het weer mis is. Dit is nu de 4e miskraam en ik durf er met niemand over te praten. Wij hebben nl 3 kindjes. 2 jongens en de middelste is een meisje. Nu ben ik bang voor de reacties, snap je?

• Pebbles mv 2 boys

Wat rot zeg. Ik zou als ik jou was wel iemand in mijn omgeving inlichten. Je wilt graag een 4e kindje en nu is het misgegaan en daar moet je gewoon over praten. En om te kijken of alles weg is zou ik gewoon nog een controle echo vragen, die heb ik ook steeds gekregen.

heel veel sterkte

• MARIA CHRISTIANA

Lijkt erg op mijn miskraam.

Ben eerder zwanger geweest en had daarbij erntige klachten.

Dit keer niet.

Kreeg na 6-7 weken een mk. Was nog niet bij de verloskundige geweest. Ben na het bloedverlies, aan het einde van de dag het vruchtzakje verloren. Volgens mijn vriend zat daar niks in.

Ben nog steeds niet bij de dokter geweest omdat ik met het verliezen van dit zakje dacht dat ik alles verloren was.

Daarna 5 dagen bloeden en toen isdat ook opgehouden. Nu ruim 3 weken na het stoppen van het bloeden ben ik weer ongesteld geworden.