Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

lichtrood bloed

• MARIA CHRISTIANA

18 nov een mk gehad en zichtbaar het zakje verloren.

20 nov op vakantie gegaan. Tot de 25 blijven bloeden.

Daarna geen klachten. Borsten namen af maar al heel snel weer toe.

Nu ruim 3 weken na het stoppen van het bloeden ben ik weer ongesteld geworden.

Normaal Is het alleen een beetje donderrood bloed en nu erg rood en licht (verskleurend) bloed.

Is dit raar??

Over twee weken gaan we et weer proberen. Nu mijn ongesteldheid er weer is denk ik dat mijn baarmoeder er weer klaar voor is.

Of is dit de verkeerde instelling. En dat bloed…klopt dat.

• Pebbles mv 2 boys

Ik kan je helaas niet helpen, ik werd pas 5 weken na mijn miskaam ongesteld en het was net als van ouds.

• MARIA CHRISTIANA

Het s nu ook al genormaliseerd.

Ben je daarna gelijk zwanger geworden?

Was je cyclus weer als vanouds?\liefs

• Deb en ukkie

Hoi Maria,

Over de ongi na mijn miskraam kan ik gelukkig niks zeggen.Ik was namelijk gelijk weer zwanger.Het gaat nu hartstikke goed met de zwangerschap.

Soms word er gezegd dat je beter je ongi kan afwachten dat is omdat ze dan bij een eventuele zwangerschap kunnen zien hoe ver je bent.

Succes met het opnieuw zwanger raken.Ik hoop dat het snel raak is en goed gaat.

• MARIA CHRISTIANA

Wat goed man!

OP een echo kunnen ze ook heel goed zien hoe ver je bent hoor meid.

Hoe ver ben je al?

Wij hebben het niet echt intensief geprobeert. Bloed nu en er komen veel stolsols mee. Beetje vreems maar het zal er wel bij horen.

Over twee weken proberen we het weer!

• Vanes

Hoi Maria,

Heb ook een miskraam bij ruim 8 wk gehad. Toen ook een echo gehad om te kijken of alles weg was. Heb je die gehad? Weet je zeker dat je alles bent verloren?

De eerste x ongesteld na m'n MK was heftiger als normaal, meer bloedverlies maar het duurde even lang als anders.

Wij zijn wel weer meteen aan de ‘slag’ gegaan maar nog niet zwanger.. Succes!

• Deb en ukkie

vandaag ben ik 20 weken en 4 dagen.

En idd kunnen ze dat prima zien op de echo hoe ver je bent.Daarom hebben wij ook geen ongi gewacht na mijn miskraam.

• Frommel

Ik ben na mijn miskraam pas na 5 weken ongi geworden de gyn zei dat het erger zou zijn als anders. Nou normaal ben ik 5 dagen ongi nu maar drie maar wel iets meer, Ik had wel veel helderrood bloed en wat slijmzooi.

Heel veel sterkte en Veel geluk en vruchtbaarheid in het nieuwe jaar

• marly

hoi hoi

ik heb 2 dec een miskraam gehad, en had 2 weken daarna al mijn eisprong gewoon weer, nu ben ik 2 dagen over tijd, maar de test zegt niet zwanger.

nu las ik dat jij gelijk weer zwanger bent geworden na je miskraam, heb jij ook gelijk getest na 2weken? moet ik wat ;langer wachten?

echt mooi voor je dat je weer zwanger bent en dat alles goed gaat.

gr