Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

ik voel me echt zo rot

• kellebel

Hoi meiden,

Ik voel me echt zo rot..Ik dacht dat ik de grootste klap na afgelopen weekend wel gehad had en met een schone lei verder kon gaan maar het valt een beetje tegen.

Bij het minste geringste barst ik in tranen uit :(

En steeds als ik een kerstkaart open en mensen ons in dit nieuwe jaar heel veel geluk toe wensen voel ik me zo ellendig :(

Vandaag deed ik een verlate sinterklaas avond met vriendinnen en het gedicht wat ik kreeg was zo goed verwoord..

Een paar regels eruit :

@!#$ 2007 en de hele rest, krijg allemaal de klere en de pest, 2008 wordt vast weer beter.. etc etc

Ik ga gelukkig volgende week 4 dagen naar Parijs en dan duurt het nog maar heel even en dan is dit moeilijke rotjaar achter de rug..

Herkennen jullie dit?

Ik ben zo blij dat ik hier dingen van me af kan schrijven en met lotgenoten kan praten, Jullie begrijpen juist omdat jullie het zelfde doornmaken veel beter hoe ik me voel dan andere mensen!

xx

• Pebbles mv 2 boys

Ik heb gelukkig mijn ergste dagen gehad. Al zullen die straks wel weer komen als ik weer ongi wordt. Daarbij had ik al helemaal in mijn hoofd dat ik met kerst in mijn mooie jurkje zou lopen met daarin een dikke buik. Ik zal dan ook nog wel wat traantjes laten.

Het is zo klote dat mensen in je omgeving het zo snel vergeten terwijl jij veel dagen, momenten en herinneringen hebt. De kleinste dingen kunnen je aan je zwangerschap en je miskraam herinneren. Het is zo oneerlijk dat een ander wel zwanger is en jij niet. En tegelijk ben je blij voor hun want dit wat jij meemaakt gun je ze niet.

En 2008, ja wat gaat dat brengen…. Zullen we dan wel goed zwanger zijn. Dan krijgen we een positieve test en zullen we weken in onzekerheid zitten. Bij elk krampje op het toilet onze onderbroek en wc papiertje onderzoeken op bloed. Doodnerveus zijn voor de 1e echo en wat daarna komt.

Ik hoop dat we volgend jaar allemaal met een goed gevoel en goede aflloop zwanger mogen raken. Maar ondanks dat zullen we altijd verdriet bij ons dragen voor wat er in 2007 is gebeurd.

Probeer te genieten in Parijs.

• Roelie1

Ikheb precies hetzelfde gevoel. Heb helemaal geen kerstkaarten verstuurd, geen zin in die vrolijke wensen enz….

Het bloeden is nu gestopt, zijn nog geen stolsels uitgekomen…..

we gaan vanmiddag naar Center Parcs, had ik me zo op verheugd…..

Hoop niet dat de MK daar doorzet!

• Deb en ukkie

Hoi meiden,

Ik heb in juli een miskraam gehad en was daarna gelijk weer zwanger.Nu gaat het prima en ik hoop zo dat het jullie ook snel gaat gebeuren,want idd dit wens je niemand toe.

De eerste weken zijn idd erg zwaar probeer goed na te denken of je dat nu al aan kan die onzekere periode en las anders een korte pauze in.(makkelijk praten die pauze kon ik zelf ook niet nemen hoor).

Nou verder wil ik jullie het aller beste toe wensen!!Ik hoop dat jullie snel een goede zwangerschap zullen hebben.

Groetjes debby

• saskia

Het is voor mij nu 3 maanden geleden en ik ben nog steeds emotioneel en de kerstdagen kunnen we echt gestolen worden. Iedereen is ook zo vrolijk en opgewekt, bah. Vandaag ook een geboortekaartje gekregen, ben natuurlijk wel blij voor hun, maar het doet ook zo'n zeer!

Nog een weekje werken en dan lekker op vakantie, gelukkig zijn we dan met de kerstdagen weg.

Sterkte iedereen!

Saskia

• Vanes

Hoi Kellebel,

FF ertussen uit is een goed plan! Hopen dat 2008 ons jaar wordt!!! Probeer toch een beetje van Parijs te genieten. Stad van de romantiek?? Je weet maar nooit!

Have fun!

xx

• pop

Voel helemaal met je mee meid. Vrolijke nieuwsjaarswensen zijn wel het laatste waar we op wachten nu, hoe goed bedoeld ook. Ik denk dat we allemaal heel goed begrijpen dat tranen en je ellendig voelen ineens op kunnen komen zetten. Er zit vrees ik maar 1 ding op; uithuilen en opnieuw beginnen hoe hard dat ook is.

• PC

Ook ik herken jullie verhalen. Wat me heel zwaar valt is dat ik er nog steeds zwanger uit zie. De knopen van mijn broeken kunnen nog steeds niet dicht en in een legging met jurk of rok zie ik er uit als een kamerolifantje. Zo word ik er elke ochtend weer aan herinnerd dat het feest voor ons niet door ging. Vandaag is mijn zoontje jarig en van mij mag de visite weg blijven. En bij de kerstkaarten moet ik me inhouden om er geen retour afzender op te zetten.